en virkelig dejlig dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Milka

vi har haft en skøn fødselsdag – gæsterne er lige gået hjem og min mor har jeg lige sendt ned efter pizza og rødvin til os pigerne har bare været i så godt humør hele dagen!

jeg har tudet op til flere gange i dag, ligesom jeg gjorde tidligt i morges. måske er det normalt, ved det ikke

ville bare lige vise lidt billeder af mig og mine tøser

ps - den ting bille sidder med i munden er ikke så drabelig som den ser ud!

pps - lavede muffins i morges, og de blev ligeså vellykket som chokoladekagen blev mislykket

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Vingummien

Milka skriver:

vi har haft en skøn fødselsdag – gæsterne er lige gået hjem og min mor har jeg lige sendt ned efter pizza og rødvin til os pigerne har bare været i så godt humør hele dagen!

jeg har tudet op til flere gange i dag, ligesom jeg gjorde tidligt i morges. måske er det normalt, ved det ikke

pps - lavede muffins i morges, og de blev ligeså vellykket som chokoladekagen blev mislykket

Hehe ja ser godt nok lidt voldosmt ud med det hun sidder og stikker ind i munden

Lyder godt at i har haft en god dag, og er da helt normalt at blive rørt, er jo 1 år siden de kom til verden og de er jo bare så dejlige

Endnu engang tillykke med de små

Anmeld

24. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

Camilla sider helt og få , for du har ret i det er en meget særlig dag...

Og sikke flotte billeder af jer alle 3

Anmeld

24. februar 2010

oo

åh en rødøjet morlil bøtterne er ligeså yndige som 1-årige som de var som 0-årige, vil jeg sige

by the way....har du et kæmpe egetræ stående i stuen???

Anmeld

24. februar 2010

Barbamama

Hvor er det skønt!!!! Og man må gerne hyle! Det tror jeg der står noget med at man skal i mor-håndbogen Det er rigtig dejlige billeder af pigerne. Endnu engang tillykke med dem

Anmeld

24. februar 2010

anna-jonas

Sådan et år går bare enormt hurtigt, ikke??? Tænk, at nu er de ikke baby'er mere.............nu er de småbørn.

Knus Mette

Anmeld

24. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh,Camilla,dejlige,DEJLIGE bøtte og mor billederSkønt at høre at I har haft sådan en god dag.

Og jeg er da sikker på det er umuligt ikke at tude på 1 års fødselsdagen.For mig er det bare så stor en milepæl,og jeg er allerede ved at planlægge selvom der er 2 mdr. tilJeg kan da love dig jeg også fælder en tåre eller 2 på dagen

Anmeld

24. februar 2010

Skouboe

Hvor er det dejligt at I har haft en god dag - Rigtigt hjerteligt tillykke med dem begge to...

Anmeld

24. februar 2010

helora

Et STORT TILLYKKE med bøtterne fødselsdag . Jeg fatter nu stadig ikke, at det er et helt år siden de kom til verden. Det lyder som om I har haft en dejlig dag.

Og ja, det ser grangiveligt ud som om der står et stort træ i jeres stue.

Anmeld

24. februar 2010

Ranarupta

Ihh, fine billeder! Og dejligt, at det var en god dag. 
TILLYKKE MED BØTTERNE  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.