uha uha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

oo

vi var til vores 3. scanning idag og nøøøøj hvor var jeg nervøs! jeg havde i foregårs nat - i en af mine hyggelige samtaler med vasken på badeværelset - en meget klar tanke om, at babyen var død

så vi kørte ind til OUH med bævrende hjerte (og en brækpose i hånden) i dag og blev scannet (af "folde-ud-lægen"), som lige med det samme udbrød "det ser fantastisk ud!" og så zoomede hun ind, så vi kunne se et lille-stort hjerte slå og så blev Søren heeeelt stille og sad "woooow" så fik vi tre billeder (hvor den ligner en forskrækket abe på det ene) og fik at vide, at nu skal jeg ringe til min egen læge og få lavet vandrejournal og snakke med jordmor og iiih og ååååh, nu er man bare TOTAL-MEGA-MEGET gravid!! men de tilbød os også endnu en scanning på klinikken om fjorten dage pga vores forhistorie, så det har vi selvfølgelig sagt ja tak til

Søren sad hele vejen hjem og ævlede om babyen og jeg var lidt forvirret over at den var helt levende og INDE i MIG , men da vi så kom hjem og jeg satte mig for at stene et afsnit af de unge mødre, så gik det pludselig op for mig, hvilket mirakel der er sket for os og SÅ begyndte jeg ellers at tude

her til aften har jeg det nogenlunde og er MÆT for første gang i en uge. kvalmen har åbenbart besluttet sig for at være nådig en enkel aften (forhåbentlig flere ) og min forkølelse er næste overstået, så jeg kan igen ligge og få luft gennem næsen

på fredag tager vi til København og på lørdag får mormor at vide, at hun skal være mormor igen, juhuuuu! jeg kan næsten ikke vente!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Faith

Tjuhl skriver:

vi var til vores 3. scanning idag og nøøøøj hvor var jeg nervøs! jeg havde i foregårs nat - i en af mine hyggelige samtaler med vasken på badeværelset - en meget klar tanke om, at babyen var død

så vi kørte ind til OUH med bævrende hjerte (og en brækpose i hånden) i dag og blev scannet (af "folde-ud-lægen"), som lige med det samme udbrød "det ser fantastisk ud!" og så zoomede hun ind, så vi kunne se et lille-stort hjerte slå og så blev Søren heeeelt stille og sad "woooow" så fik vi tre billeder (hvor den ligner en forskrækket abe på det ene) og fik at vide, at nu skal jeg ringe til min egen læge og få lavet vandrejournal og snakke med jordmor og iiih og ååååh, nu er man bare TOTAL-MEGA-MEGET gravid!! men de tilbød os også endnu en scanning på klinikken om fjorten dage pga vores forhistorie, så det har vi selvfølgelig sagt ja tak til

Søren sad hele vejen hjem og ævlede om babyen og jeg var lidt forvirret over at den var helt levende og INDE i MIG , men da vi så kom hjem og jeg satte mig for at stene et afsnit af de unge mødre, så gik det pludselig op for mig, hvilket mirakel der er sket for os og SÅ begyndte jeg ellers at tude

her til aften har jeg det nogenlunde og er MÆT for første gang i en uge. kvalmen har åbenbart besluttet sig for at være nådig en enkel aften (forhåbentlig flere ) og min forkølelse er næste overstået, så jeg kan igen ligge og få luft gennem næsen

på fredag tager vi til København og på lørdag får mormor at vide, at hun skal være mormor igen, juhuuuu! jeg kan næsten ikke vente!!!!

Jeg får næsten dagligt tanken om at babyerne er døde, og så går jeg mere eller mindre i panik. Det har resulteret i en hel del jordemoderbesøg, og heldigvis har alt været helt normalt alle gange. Men hvor er vi kvinder dog "gode" til at overbevise os selv om at selvfølgelig skal vi ikke opleve lykken at få en baby. Det sker for alle de andre, men ikke for mig.

Dejligt at i så jeres lille spire og at alt var helt normalt. Stort tillykke med det

Anmeld

24. februar 2010

Ranarupta

Eeej Trine, hvor er det bare helt fantastisk!! 
Man kan jo næsten ikke være i sin krop, når det går op for én, at det endelig er sket! Og så med jeres historie og oplevelser... Så er det bare så meget vildere!!

Jeg er så glad på jeres vegne (har jo fulgt med på NS og herinde).

Et kæmpe tillykke med den forskrækkede abe, aka Rumlenissen!!!

Anmeld

24. februar 2010

Tullebobs

Dejligt!

Kh Trine

Anmeld

24. februar 2010

håber snart det er os

dejlige nyheder stort tillykke

Anmeld

24. februar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Skøn skøn læsning!!

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihh hvor er det altså bare DEJLIGT

Men jeg forstår godt den der følelse du har, med at du er ved at opdage at du ER gravid og den ER levende inden i dig... det er jeg først ved at opdage nu... Efter jeg har lukket op for følelserne igen

Jeg er glad for at det går rigtig godt... for jer!

STORT kram

Anmeld

24. februar 2010

MM1987

Hvor er det dejligt...

Og dejligt i får alle de scanninger, synes det er betrykkende...

Det bliver dejligt at fortælle din mor det...

KNUS

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

årh hvor godt. tillykke igen

mon kvalmen aftager fordi du ikke er så stresset mere?

Anmeld

24. februar 2010

Riksen

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.