Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emil er jo syg, er så ikke det jeg er glad for men alt er bare gledet så godt i dag.
Emil bliver hentet af min bror her til morgen så han kan komme ud til min mor og være imens jeg er i skole. Min mor skriver i løbet af formiddagen af han får det være og være og bare ikke vil spise mad eller noget som helst og hun har prøvet alt, banan osv.
Jeg ringer så til ørelægen selvom lægen havde sagt der ikke var noget og vi får lov at komme der 14.10 så de lige kan tjekke ham.
Jeg skal vente lidt i byen inden min far komme og aflevere Emil og tænker så det nu og vader ned på borgerservice og siger at jeg skal have ny læge, jeg skal så betale 170 og siger at det har jeg ikke lige og vi snakker lidt frem og tilbage og fortæller lidt om situationen og ender med at jeg kan betale på mandag og hun skriver en fin seddel ud til mig så jeg kan vise lægen at jeg skifter til dem selvom der går 10 dage før det er regristreret og så siger hun at jeg jo kan prøve at ringe til dem og høre dem ad.
Jeg ringer så til dem og får en af vide at jeg kan kigge ind til dem efter ørelægen (de ligger dør om dør) Og tænker bare yes sådan.
Nå men vi kommer til ørelæge og hun ser nærmest helt bedrøvet ud da hun ser ham, han er jo hvid som et lagen og det hele. Hun kigger så og bliver vildt overrasket da han øre simpelthen er fyldt med betændelse og hun suger dem fri og EMil skriger jo og så får han noget i dem og så vat i ørene og så kan man se at det virkelig har lettet at hun gjorde det. Så vi går afsted med den besked at han skal have pencillin og øredråber i 7 dage og ikke må komme i vuggestue resten af måneden, og vi får en tid om 3 mdr for at hun kan følge mere op på det end normalt. Og vi kan tydelig se på Emil at det har lettet så meegt at hun tog alt det i hans øre, dejligt men stadig feber osv.
Vi tuller så ind til lægen og sidder virkelig en stram tante ved skranken og tænker nååh det var så ikke den læge jeg skulle have valgt og vi får af vide at vi skal vente og så begynder Emil at LEGE han leger, har han bare ikke gjort i flere dag.Vi bliver så kaldt ind af en mand og vi kommer ind og han taster lige mig og EMils navne og cpr ind og sender bud efter vores journal fra den anden læge. Og han er stille og rolig og tager sig god tid til at forklare lidt om dem og ligger ud med at sige: Vi er nogle læger dr har meget travlt og meget svære at få fat i og jeg tænker bare åhhh nej jeg er bare så uheldig. Men så siger han: Men han har altid et par akut tider hver dag på 5 min som er afsat til børn da han går meget op i at hvis en bekymret forældre ringer så skal de altså bare se barnet og sådan er det bare, et forkølet barn eller andet skal bare ses på (den lyserøde sky jeg sidder på bliver bare større og større) og så siger han bare det magiske efter jeg fortæller ham at vi rigtig gerne vil have en børnelæge. Han har arbejdet på børne afdelingen og er gammel børnelæge hvor godt kan det lige være. Og så siger han at han gerne vil have vi kommer ned en dag og får en god snak om EMil og får så en tid den 10 marts hvor de vil undersøge ham og se hvad der så skal ske og han lytter til ham og forklare lidt om at hans forkølelse er gået i hans øjne osv. Og siger så at hvis der bliver det mindste så skal vi bare ringe og hvis ikke vi kan komme igennem der mellem 8 og 9 om morgen så skal vi bare ringe efter og sige til sekræteren at vi skal have en akut tid
Vi kommer hjem og så spiser Emil HAN SPISER og så er han ellers færdig og komme ri seng lidt over 5 og han sover bare som en sten.
Og hele min familie regner fra dags dato ikke vagtlæger for en S*** hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver: Emil er jo syg, er så ikke det jeg er glad for men alt er bare gledet så godt i dag. Emil bliver hentet af min bror her til morgen så han kan komme ud til min mor og være imens jeg er i skole. Min mor skriver i løbet af formiddagen af han får det være og være og bare ikke vil spise mad eller noget som helst og hun har prøvet alt, banan osv. Jeg ringer så til ørelægen selvom lægen havde sagt der ikke var noget og vi får lov at komme der 14.10 så de lige kan tjekke ham. Jeg skal vente lidt i byen inden min far komme og aflevere Emil og tænker så det nu og vader ned på borgerservice og siger at jeg skal have ny læge, jeg skal så betale 170 og siger at det har jeg ikke lige og vi snakker lidt frem og tilbage og fortæller lidt om situationen og ender med at jeg kan betale på mandag og hun skriver en fin seddel ud til mig så jeg kan vise lægen at jeg skifter til dem selvom der går 10 dage før det er regristreret og så siger hun at jeg jo kan prøve at ringe til dem og høre dem ad. Jeg ringer så til dem og får en af vide at jeg kan kigge ind til dem efter ørelægen (de ligger dør om dør) Og tænker bare yes sådan. Nå men vi kommer til ørelæge og hun ser nærmest helt bedrøvet ud da hun ser ham, han er jo hvid som et lagen og det hele. Hun kigger så og bliver vildt overrasket da han øre simpelthen er fyldt med betændelse og hun suger dem fri og EMil skriger jo og så får han noget i dem og så vat i ørene og så kan man se at det virkelig har lettet at hun gjorde det. Så vi går afsted med den besked at han skal have pencillin og øredråber i 7 dage og ikke må komme i vuggestue resten af måneden, og vi får en tid om 3 mdr for at hun kan følge mere op på det end normalt. Og vi kan tydelig se på Emil at det har lettet så meegt at hun tog alt det i hans øre, dejligt men stadig feber osv. Vi tuller så ind til lægen og sidder virkelig en stram tante ved skranken og tænker nååh det var så ikke den læge jeg skulle have valgt og vi får af vide at vi skal vente og så begynder Emil at LEGE han leger, har han bare ikke gjort i flere dag.Vi bliver så kaldt ind af en mand og vi kommer ind og han taster lige mig og EMils navne og cpr ind og sender bud efter vores journal fra den anden læge. Og han er stille og rolig og tager sig god tid til at forklare lidt om dem og ligger ud med at sige: Vi er nogle læger dr har meget travlt og meget svære at få fat i og jeg tænker bare åhhh nej jeg er bare så uheldig. Men så siger han: Men han har altid et par akut tider hver dag på 5 min som er afsat til børn da han går meget op i at hvis en bekymret forældre ringer så skal de altså bare se barnet og sådan er det bare, et forkølet barn eller andet skal bare ses på (den lyserøde sky jeg sidder på bliver bare større og større) og så siger han bare det magiske efter jeg fortæller ham at vi rigtig gerne vil have en børnelæge. Han har arbejdet på børne afdelingen og er gammel børnelæge hvor godt kan det lige være. Og så siger han at han gerne vil have vi kommer ned en dag og får en god snak om EMil og får så en tid den 10 marts hvor de vil undersøge ham og se hvad der så skal ske og han lytter til ham og forklare lidt om at hans forkølelse er gået i hans øjne osv. Og siger så at hvis der bliver det mindste så skal vi bare ringe og hvis ikke vi kan komme igennem der mellem 8 og 9 om morgen så skal vi bare ringe efter og sige til sekræteren at vi skal have en akut tid Vi kommer hjem og så spiser Emil HAN SPISER og så er han ellers færdig og komme ri seng lidt over 5 og han sover bare som en sten. Og hele min familie regner fra dags dato ikke vagtlæger for en S*** hehe.
Sider bare her med , er så glad på jeres vejne.. og at der endlig er en der lytter til jer og vil gøre noget ved problemet.
Dejligt at han igen kan lege og spise
Årh lille skat..... hvor var det godt han fik hjælp i dag. Det gør også bare så ondt når det er ørene.... Håber de dråber hjælper ham endnu mere så. Hvor er det skønt at høre at han har leget og spist og haft mere overskud i dag. Det må være dejligt at se!
SKØNNE billeder af din dejlige dreng!!!!
FEDT! Godt du fik skiftet læge. Og sikken en forskel.
Uhh, Emil ser virkelig ikke u til at være på toppen på de billeder.
Godt han nu har fået taget en masse betændelse ud og har det LIDT bedre. Så skal pencilinen nok hjælpe ham til at få det meget bedre meget snart.Det er dælme da dejligt, at I nu endelig bliver taget ordentligt alvorligt og at der altid er tid til Emil, når der optår behov for det ....og så oven i købet hos en (eks)-børnelæge. Hvor suverænt!
Sikke en lettelse det må være for dig, Susanne. Det er da bare rart!
Sådan, min søde ven......... ..........Se bare, det hjælper somme tider at være vedholdende og gør e noget aktivt . Er sgu' stolt af dig, min tøs. Endelig.............bliver du mødt og hørt. Nu skal der nok komme styr på Emil-manden.
Er også vildt spændt på samtalen der den 10, har også en masse om mig selv. Men nu drejer det sig om Emil først så må jeg få en tid senere hvor vi kan tage det.
Men er spændt på det, rigtig meget. Og om vi får en henvisning til børnelæge selvom han selv er gammel børnelæge.
Oh Emil græd slet ikke da vi var inde ved ham, så det er jo bare mere dejligt jo
Føler mig også lidt stolt
Ååååh,den stakkels,stakkels Emil...godt det går fremad nu,han har godtnok været meget igennem.
Skønne skønne Emil jeg savner dig.....
Jeg er bare så glad på dine vegne, hvor er det bare super skønt at du fik skiftet læge og så valgte en der har været/ er børnelægen.
Dejligt at det hjalp for Emil at komme til ørelægen, og fået suget ører. Skal lige sige det er hellere ikk sjovt at få suget ører, det har jeg altid hadet.
Det er bare sjovt at vagtlæger er rigtige læger, hvordan kan det så være de bliver dårligere læger, når de har vagt som vagtlæge....
lion skriver: Skønne skønne Emil jeg savner dig..... Jeg er bare så glad på dine vegne, hvor er det bare super skønt at du fik skiftet læge og så valgte en der har været/ er børnelægen. Dejligt at det hjalp for Emil at komme til ørelægen, og fået suget ører. Skal lige sige det er hellere ikk sjovt at få suget ører, det har jeg altid hadet. Det er bare sjovt at vagtlæger er rigtige læger, hvordan kan det så være de bliver dårligere læger, når de har vagt som vagtlæge....
glemte vist at svare dig på en sms igår tror jeg.
Ja ved det heller ik. Syntes det er for dårligt at jeg har været ved 3 forskellige og alle sagde, bare gi panodil....
ja skam dig du har ikk svaret mig.
hehe
Ja det er utrolig at du skulle igennem så mange læger og at de ikk ved, at EN MOR VED BEDST OM ENS BARN.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128