Mangler masser af baby ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
440 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Mariekjellerup

Hej alle sammen.

Jeg mangler en masse baby ting. fx puslebord, bæresele, neutrale første mdr tøj til barnet jeg har ikke rigtig noget endnu, end at jeg er ved at købe en autostol, så hvis i har noget i vil af med må i meget gerne skrive til mig

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Anne85

Jeg har en skråstol, to vaskefade, en pusletaske og en barnevognssele

Anmeld

24. februar 2010

Mumto3

Jeg har masser af neutralt babytøj i størrelse 50-56, da vi ikke vidste hvad det blev. Jeg skal lige finde det frem, men jeg kan love at du får det får en rigtig god pris. (Gætter på jeg har ca. 15stk og du kan få det hele for 100kr. Men lad mig lige finde det frem)

Derudover har jeg et aktvitetstæppe fra Tiny Love (nypris 399kr)det kan du ligeledes for får 100kr inklusiv, alt muligt andet babylegetøj! (Alt er af god kvalitet. Vi har INTET fra BR-legetøj osv. Kun kvalitets ting som Brio, Sassy, Lamaze osv.)

Du kan evt. skrive en besked til mig hvis du er interesseret, så vil jeg sende billeder til dig.

Anmeld

24. februar 2010

Mariekjellerup

Anne85 skriver:

Jeg har en skråstol, to vaskefade, en pusletaske og en barnevognssele

Har du nogen billeder af stråstolen, pusletasken?

Anmeld

24. februar 2010

Anne85

Mariekjellerup skriver:

Har du nogen billeder af stråstolen, pusletasken?

Måske du kan finde mit indlæg under køb og salg der hedder diverse baby udstyr... Her er billeder Skriver lige fra min iPhone så jeg kan desværre ikke ligge billeder ind

jeg har også en rigtig fin autostol hvis det har interesse

bor forresten i Kolding...

Anmeld

24. februar 2010

Mariekjellerup

Anne85 skriver:

Måske du kan finde mit indlæg under køb og salg der hedder diverse baby udstyr... Her er billeder Skriver lige fra min iPhone så jeg kan desværre ikke ligge billeder ind

jeg har også en rigtig fin autostol hvis det har interesse

bor forresten i Kolding...

Jeg vil lige tænke over det

Anmeld

24. februar 2010

Anne85

Mariekjellerup skriver:

Jeg vil lige tænke over det

Bare helt iorden

skråstolen er desværre lige blevet solgt...

Anmeld

24. februar 2010

Risen

Mariekjellerup skriver:

Hej alle sammen.

Jeg mangler en masse baby ting. fx puslebord, bæresele, neutrale første mdr tøj til barnet jeg har ikke rigtig noget endnu, end at jeg er ved at købe en autostol, så hvis i har noget i vil af med må i meget gerne skrive til mig

Knus marie

ville også lige sige at der ligger nogle helt vildt fine genbrugs børne tøj og ting butikker i KBH.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.