MIn passion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Tullebobs

Vil da lige dele en af mine musikalske passioner med jer

Sko/Torp har udgivet ny plade - og den er go' Se her:

http://www.youtube.com/watch?v=h4Mxb5Lnpoo

Jeg eeeeelsker Søren Sko - har været fan siden min venindes storesøster introducerede mig for deres første album i (hold nu fast) 1990 - føler mig lidt gammel, når jeg skriver det  Men var altså kun 12 da det gik løs...

God fornøjelse fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

heaven

åhhhh - jeg skal skal bare have det album. Jeg elsker ogderes musik og stil, og ikke mindst tekster.... mums..... var til en lille intin-koncert med dem for noget tid siden, det var så fedt... omkring 50-60 mennesker i en lille cafe hvor de så spillede akustisk - f... det var fedt!!!! sad ved små borde med små lys og så en kold fadbamse - og så lige ud for Søren - kunne nærmest dufte ham...

Jannie - også vild med dem

Anmeld

24. februar 2010

Malene76

Fantastisk du lige lagde det link ind. Den cd må jeg bare ud og have. Er også vilde med dem.

Mvh. Malene

Anmeld

24. februar 2010

Tullebobs

heaven skriver:

åhhhh - jeg skal skal bare have det album. Jeg elsker ogderes musik og stil, og ikke mindst tekster.... mums..... var til en lille intin-koncert med dem for noget tid siden, det var så fedt... omkring 50-60 mennesker i en lille cafe hvor de så spillede akustisk - f... det var fedt!!!! sad ved små borde med små lys og så en kold fadbamse - og så lige ud for Søren - kunne nærmest dufte ham...

Jannie - også vild med dem

Dejligt med nogen, som deler min passion. Det lyder som en fed koncertoplevelse. Sådan har også spillet i Aalborg flere gange - det er SÅ fedt

Har faktisk drukket øl med Søren Sko efter en koncert for 5-6 år siden - det var så hyggeligt. Han er sgu så 'nede på jorden' på den fede måde - og lækker

Kh Trine

Anmeld

24. februar 2010

heaven

Dejligt med nogen, som deler min passion. Det lyder som en fed koncertoplevelse. Sådan har også spillet i Aalborg flere gange - det er SÅ fedt

Har faktisk drukket øl med Søren Sko efter en koncert for 5-6 år siden - det var så hyggeligt. Han er sgu så 'nede på jorden' på den fede måde - og lækker

Kh Trine

Neeeeej - det har du bare ikke??? Suk, bare det var mig.... ja, det var en fed oplevelse, levede højt på den SÅÅÅÅ længe..... de spiller jævnligt her i Randers, Søren bor i en by lige udenfor - så jeg skal klart ind og se dem igen... vil du med, hehe????

Og ja- han har så LIDT stjernenykker, han er stille og rolig og fuldstændigt opslugt når han synger - det er meget personlig levering af numrene. Vidste du at mange af numrene er skrevet til/om familie?? Dolphin Girl er f.eks en sang han skrev til sin søsters pige, der var dødsyg....

Jannie

Anmeld

24. februar 2010

Tullebobs

Ja - jeg tror jeg kender baggrunden til rigtig mange af deres sange, for jeg har været til mange mange mange koncerter, og der fortæller Søren jo gerne om hvor inspirationen til sangen kommer fra.

Jeg ville meget gerne med - men har jo termin lige om lidt, så jeg må nok hellere vente. De spiller her i Aalborg (hvor Søren oprindeligt kommer fra) d. 13/3, men der er kun 6 dage til termin så jeg tør ikke købe billet denne gang.

Kh Trine

Anmeld

24. februar 2010

Tullebobs

Har osse lige dette billede fra en koncert for et par år siden -  det er mig yderst til venstre /p>

Anmeld

24. februar 2010

heaven

Tullebobs skriver:

Har osse lige dette billede fra en koncert for et par år siden -  det er mig yderst til venstre /p>

Fuuuuuuck - ej, bare det var mig!!!!! skønt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.