Cassandras og Julius' værelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2010

lion

Jeg blev lidt skør her til formiddag, og gik i gang med at rydde soveværelset op og rykke rundt, ja højgravid og skør det er mig.

Så nu er er soveværelset et rigtig hyggeligt børneværelse og vores gang er blevet mere åben.

Jeg sætter lidt billeder ind af deres værelset, som er blevet gjort helt klar til når Julius melder sin ankomst.

Vi har også fået lavet vores trekant fra den gamle skole om fra et bord til et legetæppe. Bleerne er også gjort klar til lillemanden.

Lige nu er Cassandra i fuld gang med at lege inde på værelset og rode det hele til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

JustAnotherName

Sikke det ser hyggeligt ud! ....Det er også godt at være aktiv, så kan fødslen måske snart gå igang. Meeeen pas nu også på dig selv og spar lidt på kræfterne    Værelset er bare blevet rigtig fint!

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Jeg blev lidt skør her til formiddag, og gik i gang med at rydde soveværelset op og rykke rundt, ja højgravid og skør det er mig.

Så nu er er soveværelset et rigtig hyggeligt børneværelse og vores gang er blevet mere åben.

Jeg sætter lidt billeder ind af deres værelset, som er blevet gjort helt klar til når Julius melder sin ankomst.

Vi har også fået lavet vores trekant fra den gamle skole om fra et bord til et legetæppe. Bleerne er også gjort klar til lillemanden.

Lige nu er Cassandra i fuld gang med at lege inde på værelset og rode det hele til.

Puha Cassandra kommer til at tilbringe mange timer i fodenden af sin seng når hun skal stå og beundre sin fine lillebror

Super hyggeligt det ser ud

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Hvor fint!

Og med al den energi må fødslen da være tæt på

Anmeld

24. februar 2010

Bondepigen

Sikke et hyggeligt værelse de har fået sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.