Findusine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Heidi.

Hvordan går det med din søster?? Har tænkt meget på det, selvom jeg ikke svarede i dit indlæg.. Jeg arbejder med mennesker med bla sckelrose så det berører mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Findusinde

Heidi. skriver:

Hvordan går det med din søster?? Har tænkt meget på det, selvom jeg ikke svarede i dit indlæg.. Jeg arbejder med mennesker med bla sckelrose så det berører mig..

Hej heidi...

Hvor er det bare sødt af dig at spørge! Det betyder rigtig meget for mig..

Jamen, hun har det efter omstændighederne OK! Hun blev akut opereret i fredags, det viste sig at det ikke var et liggesår, men hvad det så hvad, det kunne de simpelthen ikke svare på. Der blev skåret hul, og alt muligt betændelse strømmede ud.. Men det heler fint, og hun er hjemme igen... Hun er ved godt mod, spiser godt. Og har slet ikke ondt. Det har hun ikke i kraft af at hun har en pumpe indopereret i ryggen, som giver hende medicin, så hendes ben konstant er lammet, ellers har hun konstante spasmer i dem.  Så hun har ikke ondt, og det er det vigtigste..

Var ved hende i går, det er super hårdt at se, at det bare er gået rigtig meget ned af bakke de sidste måneder.. Vi har forkælet hende lidt, købte en MP3 afspiller til hende, og de 3 stieg Larrson bøger¨på MP3 cd-...¨Så kan hun ligge og hygge med dem, når hun hviler sig..

Igen, TUSIND tak for du spurgte!

Knus Annemette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.