Vi regner også med at det kun er i en kort periode indtil hun må sidde længere tid end 30 min i autostol, at vi skal bruge boxette. Vi bliver primært nødt til det fordi vi har familie på fyn og et hus der som vi bliver nødt til at se til
og så er der jo lige den konfirmation
Men til alm. køreture der skal hun selvf. sidde i autostol
. Kunne man se stort på det og lade hende sidde i autostol i mere end 30 min??? Nogen som har erfaringer her?? Der må vel være nogle som også kører mere end 30 min. nogle gange

Du rammer en af mine kæpheste med den der Boxette, for det er da en transport form der burde FORBYDES!!!!
Det er pissefarligt at transportere de små pus i sådan en, og det er i mange år, sammen med liftnet, været ulovligt i mange andre lande. Men hvorfor man ligger på den lade side i DK, aner jeg ikke.
(det er sikekrt ikke alle der er enig emd mig.....)
- Hvis man vil vide mere om at befordre babyer og børn sikkert, skal man kigge over sundet, de svenskere ved hvad de taler om!!!
Du spørger om man kan se stort på de 30 min, og ja det kan du sagtens, men men men, det kræver lidt. For det første er det kun noget der må ske en gang i mellem (1-2 gange om ugen fx.) og så kræver det lige, at man holder ind lidt ekstra undervejs, hvor man nussepuser, og strækker den lille babys ryg.
Så jeg syns bare I skal sætte baby i en godkendt autostol, og køre til Fyn og hvor I ellers skal hen.
TILLYKKE MED MAVEN, OG DEN SNARLIGE NYE TITEL SOM MOAR!!!
p.s:
Det som Skoubo linker til, er et skidegodt alternativ til Boxetten 
Anmeld