Er der nogen der har set friske jordbær nu???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.845 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ved godt at de er bestrålede og vokset i kunstigt lys i drivhus i uganda osv. Men altså - jeg vil bare rigtig gerne have friske jordbær til den ene kage til den der reception jeg skal lave kage til, på mandag

Så jeg VIL JEG VIL JEG VIL Ha friske jordbær... Men er der nogen der har set nogen i en eller anden butik. Der var en på mit arbejde der så nogen i fredags i fakta... Men jeg har ikke nogen fakta i nærheden...

Jeg har prøvet i netto, superbrugsen og superbest.. Men ingen bestrålede jordbær... Mmm.

Plz. Help

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Diana...

Føtex og Kvickley ser jeg dem i en gang i mellem.

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Jeg købte en bakke friske økologiske jordbær for 25 kr i Føtex for 1 uge siden - hvis det er nogen hjælp?

Anmeld

24. februar 2010

kimfrit

gode flotte jordbær i fakta 12 kr. ! ummmmm

Anmeld

24. februar 2010

AWO

Jeg mener, jeg så nogen i Føtex på Ro's Torv..?

Anmeld

24. februar 2010

MTS

I bilka har de også næsten altid friske jordbær.

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Ja jeg faldt over en bakke frikse jordbær den anden dag i Super Brugsen - men fortød altså jeg købte dem - de var møg sure de fleste og resten smagte ikke af noget... men til en kage gør det måske ikke så meget de er sure...

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Hmmm... SÅ det lyder til at jeg må på desideret JAGT på fredag eller lørdag, fordi det er noget, der lige 'er' engang imellem i butikkerne hehe... mmm.

MEN - det kan jo lade sig gøre Det er også helt ok hvis de koster boxen. For jeg har et RET godt budget til den kage

Anmeld

24. februar 2010

otlitrom

Jeg fandt nogen for en 10'er i Rema 1000 i mandags.. Købte dem nu ikke, men de så pæne ud

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Det lyder altså vildt at de også er så billige!!

Gad nok vide,hvordan de blir lavet!! hihi... Men altså - det skal man nok ikke tænke på Bare bruge dem til en kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.