Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til en selvbetalt skanning i morgen og er meget spændt på om jeg kan få kønnene at vide allerede..... Er 15+5 i morgen.
Hvor langt var i henne da i fik kønnet at vide?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja vi havde en rigtig frisk læge der ved NF fortalte os at vi med 99% sikkerhed ventede en pige - men 2 måneder senere efter MD-scanningen kunne vi så gå ud og bytte alt det lyserøde tøj vi havde købt
Vi kunne ikke se noget til MD så vi betalte selv for en kønsscanning i uge 19...
Normalt siger man at man først fra uge 17 + 0 kan se kønnet med sikkerhed. Så jeg ville ikke turde tro på det, før jeg var min. 17 uger henne :-)
Mig og min mand synes det var dejligt at ikke vide kønnet- Bare det havde det godt og trives i maven Og vil heller ikke vide det næste gang Men sådan er vi jo nu, forskellige
Rosa skriver: Ja vi havde en rigtig frisk læge der ved NF fortalte os at vi med 99% sikkerhed ventede en pige - men 2 måneder senere efter MD-scanningen kunne vi så gå ud og bytte alt det lyserøde tøj vi havde købt
He he.... Godt i ku få det hele byttet. Skal nok ikke regne med at blive så meget klogere i morgen så. Det er nu osse lige så meget bare for at se dem igen. Kan ikke se dem nok synes jeg
Vi fik kønnet afvide da jeg var 19 uger henne...
lisbeth2910 skriver: Normalt siger man at man først fra uge 17 + 0 kan se kønnet med sikkerhed. Så jeg ville ikke turde tro på det, før jeg var min. 17 uger henne :-)
Så er vi nødt til at være tålmodige lidt endnu
Jeg fik det ikke at vide. Jeg nyd at lege at gætte, om det var en dreng eller en pige og under fødsel har jeg glædet mig til at se, hvem der kom til os :-D
Cris skriver: Jeg fik det ikke at vide. Jeg nyd at lege at gætte, om det var en dreng eller en pige og under fødsel har jeg glædet mig til at se, hvem der kom til os :-D
Det har vi osse overvejet, men tror simpelthen ikke vi kan styre vores nysgerrighed
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128