Ferie med småbørn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

LMM

Hej alle..

Nyder I jeres vinterferie?

Jeg ville bare lige høre om Der er nogen der har prøvet at rejse med småbørn (under 1 år) ?? hvordan var det?? hvad skal man tænke på?? fortæl fortæl

Har hørt fra andre at man ikke kan kalde det en ferie og at det er dumt at rejse med små børn!! jeg har så altid tænkte at det er en god ide at lære fra starten, da vi selv rejser meget!

Vi er nemlig blevet inviteret til Cran Canarie af svigermor og svigerfar + resten af familien! til okt/nov! Jeg er gravid nu, så vores lille dreng er ca. 7-8 måneder!

kram til alle og forsat god vinterferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Kloster

Hej alle..

Nyder I jeres vinterferie?

Jeg ville bare lige høre om Der er nogen der har prøvet at rejse med småbørn (under 1 år) ?? hvordan var det?? hvad skal man tænke på?? fortæl fortæl

Har hørt fra andre at man ikke kan kalde det en ferie og at det er dumt at rejse med små børn!! jeg har så altid tænkte at det er en god ide at lære fra starten, da vi selv rejser meget!

Vi er nemlig blevet inviteret til Cran Canarie af svigermor og svigerfar + resten af familien! til okt/nov! Jeg er gravid nu, så vores lille dreng er ca. 7-8 måneder!

kram til alle og forsat god vinterferie

Hej.

Har kun erfaring med en på 1½ år, men kan simpelthen ikke forestille mig andet, end det er nemt nok, hvis man indretter sig efter det 

Hvis du ammer, er det jo total-luksus-nemt. Giver du flaske, skal du jo bare sørge for vand og mme.

Tag en del bleer, tøj og skumklude med også en god klapvogn. Så er I godt på vej

Kloster

Anmeld

24. februar 2010

LMM

Kloster skriver:

Hej.

Har kun erfaring med en på 1½ år, men kan simpelthen ikke forestille mig andet, end det er nemt nok, hvis man indretter sig efter det 

Hvis du ammer, er det jo total-luksus-nemt. Giver du flaske, skal du jo bare sørge for vand og mme.

Tag en del bleer, tøj og skumklude med også en god klapvogn. Så er I godt på vej

Kloster

Vi har fået en klapvogn, som vi kan have med! og regner ikke med at amme mere, når han er 7-8 måneder

Anmeld

24. februar 2010

LMM

LMM skriver:

Vi har fået en klapvogn, som vi kan have med! og regner ikke med at amme mere, når han er 7-8 måneder

tror da også bare at man lige skal vende sig til at man har en bette en med!! hvordan gik flyveturen for dig?

Anmeld

24. februar 2010

Kloster

LMM skriver:

tror da også bare at man lige skal vende sig til at man har en bette en med!! hvordan gik flyveturen for dig?

Vi var i Tyrkiet og fløj vist ca 4 timer. Det synes jeg var værst. Han sad på mig og var spændt fast på min sele. Han kom self over til min mand osv, men han havde ingen sæde selv. Så vi måtte spise på skift osv.

Husk legetøj og andet aktivitetshalløj til ham. Og husk noget at spise. Nogle kiks ell hvad han nu må få. Ved faktisk ikke, om der er mad til dem, der ingen sæde har.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.