Men kun 3 uger tilbage indtil termin, har jeg fået totalt krudt i enden. Alt skal bare være iorden til når Ida vælger at komme ud til os. I sidste uge, mens Martin havde vinterferie satte jeg ham og mig selv igang i køkkenet som skulle vaskes ned. Jeg kunne godt se på Martin at det ikke var det han havde mest lyst til, men han klagede heldigvis ikke. Samme uge fik vi også skruppet alle fliserne med kalkfjerner på badeværelset, for så er det også gjort.
Kender i det at man har nogle småting som skal laves, men som bliver ved med at blive udskudt

Vi har aldrig fået købt en brandalarm efter vi flyttede ind i Maj sidste år

men det er hermed gjort, og nu ligger den og venter på at Martin kommer hjem så han kan sætte den op. En anden ting som jeg virkeligt har dårlig samvittighed over er vores opbevaring af rengøringsmiddler. Lige nu står de under vasken, hvilket ikke er særligt smart med en lille dreng. Så derfor har jeg købt nogle hylder som skal sættes op bag køleskabet (står i et "hul" i vægen hvor man kan komme bagom) så vi kan få det væk fra børnehøjde.
Ja, man får travlt med en lille på vej. Jeg lider noget af rengøringsvanvid i øjeblikket. Alt skal bare være iorden. Martin syndes det er lidt sjovt at jeg er så fanatisk i øjeblikket, men han nyder det og er god til at ligge mærke til selv de små ting jeg gør.
Jeg prøver at få slappet af efter mit trappefald, men kan hele tiden mærke jeg lige har et eller andet jeg skal nå

Jeg har det dog bedre. Min ryg gør ikke længere ondt, mine albuer er også ok men mit ben driller desvære stadigt.
Anmeld