Kan man sket ikke få Mala, molo og småfolk i store str. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Pia.

Min datter er så glad for Mala's kjoler og en del af Småfolks bluser - men hvorfor kan jeg ikke finde de str. nogen som helst steder - alle steder jeg kigger går de kun op til str. 128. kan det virkelig passe ?

Skal helst bruge str. 140 - er det slet ikke muligt ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Honningblomst

Ved ikke lige hvor du kan finde dem men Bertram har både småfolk og Molo i str. 152, så det kan fåes..

Knus..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Ved ikke lige hvor du kan finde dem men Bertram har både småfolk og Molo i str. 152, så det kan fåes..

Knus..

hvor køber du det smukke... ?? har lige svaret på dit brev

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

hvor køber du det smukke... ?? har lige svaret på dit brev

Kan ikke lige huske det...men prøver at kikke...funky littlemonkey har jeg vidst købt noget ved..

Læser lige brevet... og tak fordi du havde tid og lyst til at svare mig...

Knus til dig..

Anmeld

24. februar 2010

Stumpen

Armen tusind tak Pia (ironisk)  Skulle jo absolut se om jeg kunne google noget og nu har jeg jo fundet de sødeste kjoler og pengepungen er tom-om

Men nope fandt heller intet..

Anja..

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Stumpen skriver:

Armen tusind tak Pia (ironisk)  Skulle jo absolut se om jeg kunne google noget og nu har jeg jo fundet de sødeste kjoler og pengepungen er tom-om

Men nope fandt heller intet..

Anja..

- ååå Undskyld .... Men hvad blev der af det du skulle finde til mig... *S*

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Kan ikke lige huske det...men prøver at kikke...funky littlemonkey har jeg vidst købt noget ved..

Læser lige brevet... og tak fordi du havde tid og lyst til at svare mig...

Knus til dig..

Tak prøver lige...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Mydreamchild.dk har også..men ellers bare søg på mærket af tøj og str. Det gjorde jeg lige og der kom en del frem.. feks molo str. 152...

Knus Eva

Anmeld

24. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Mydreamchild.dk har også..men ellers bare søg på mærket af tøj og str. Det gjorde jeg lige og der kom en del frem.. feks molo str. 152...

Knus Eva

Tak smukke, nu prøvede jeg at gøre som du sagde men syntes ikke jeg kunne finde noget - Mille er så vild med MALA's kjoler og bluser og har en del af dem men er vokset ud af dem alle - hun kan ikke klemme sin lille krop ned i en str. 128 mere - desværre... og det samme med småfolk...

har søgt str. 140 men uden held...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.