For husfredens skyld, så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Halbschön

søger jeg virkelig hjælp til at få min kæreste tilbage i dobbeltsengen.

Da jeg blev gravid og var stor og tyk snorkede jeg helt vildt.. Min kæreste var meget generet af det(han snorker også en del selv, men jeg har lært at ignorere det), så vi aftalte at han skulle falde i søvn først, for så bemærkede han ikke mit larm.

Nu er den så helt slem igen, ifølge ham. Ja de sidste mange dage er han gået ind på sofaen og sove, simpelthen fordi jeg snorker for meget.... ØV! Og jeg vil jo helst have at han blir inde i sengen, så det kan ende i nogle småskænderier om aftenen og natten.

Er der nogle der har nogle gode råd mod mit snorken? Nogle som har prøvet nogle lægemidler der virker?

Knus fra den snorkende Renée!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Diana...

Altså hvad er det der med man bliver gravid og så begynder man at snorke hmm det samme gjorde jeg ha ha.

Nåå men min man snorker os og det er slemt og møg irriterende, men vi gik på apoteket og spurgte og der er sådan noget man kan sprøjte i ganen og det virker der er garanti på så hvis det ikke virker på dig kan du komme ind og få pengene tilbage. både min mand og far bruger det.

Håber i finder en løsning så i kan komme i samme seng igen :)

Anmeld

24. februar 2010

Halbschön

DianaMoar skriver:

Altså hvad er det der med man bliver gravid og så begynder man at snorke hmm det samme gjorde jeg ha ha.

Nåå men min man snorker os og det er slemt og møg irriterende, men vi gik på apoteket og spurgte og der er sådan noget man kan sprøjte i ganen og det virker der er garanti på så hvis det ikke virker på dig kan du komme ind og få pengene tilbage. både min mand og far bruger det.

Håber i finder en løsning så i kan komme i samme seng igen

Hehe ja jeg ved det heller ikke... Sagde til kæresten at når jeg havde født så var det ovre igen.. Men nej

Ja, så må jeg da vist lige en tur på apoteket.. Du kan ikke huske hvad det hedder?

Anmeld

24. februar 2010

MM1987

Renée88 skriver:

søger jeg virkelig hjælp til at få min kæreste tilbage i dobbeltsengen.

Da jeg blev gravid og var stor og tyk snorkede jeg helt vildt.. Min kæreste var meget generet af det(han snorker også en del selv, men jeg har lært at ignorere det), så vi aftalte at han skulle falde i søvn først, for så bemærkede han ikke mit larm.

Nu er den så helt slem igen, ifølge ham. Ja de sidste mange dage er han gået ind på sofaen og sove, simpelthen fordi jeg snorker for meget.... ØV! Og jeg vil jo helst have at han blir inde i sengen, så det kan ende i nogle småskænderier om aftenen og natten.

Er der nogle der har nogle gode råd mod mit snorken? Nogle som har prøvet nogle lægemidler der virker?

Knus fra den snorkende Renée!

Min kæreste snorker også, og jeg simpelthen ikke sove for det, så jeg nusser ham hver gang, for så vågner han og vender sig, og efter en 10 gange så hjælper det...

Men vi har også prøvet det der spray, og det virkede faktisk, det skal lige have nogen dage, men virkningen fortsatte også lidt efter flasken var tom....men det er ikke så rart for den der skal tage det, og det er DYRT...

Men så har han også prøvet sådan nogen små papirstynde skiver, til at lægge op i ganen, de var gode - og ikke ubehagelige...

Held og lykke med det...

Anmeld

24. februar 2010

Halbschön

Mia Maia skriver:

Min kæreste snorker også, og jeg simpelthen ikke sove for det, så jeg nusser ham hver gang, for så vågner han og vender sig, og efter en 10 gange så hjælper det...

Men vi har også prøvet det der spray, og det virkede faktisk, det skal lige have nogen dage, men virkningen fortsatte også lidt efter flasken var tom....men det er ikke så rart for den der skal tage det, og det er DYRT...

Men så har han også prøvet sådan nogen små papirstynde skiver, til at lægge op i ganen, de var gode - og ikke ubehagelige...

Held og lykke med det...

Tusind tak, da rart at høre at der rent faktisk er noget der virker

Jeg må vist bare en tur på apoteket, og se om jeg kan finde noget der virker til netop mig

Anmeld

24. februar 2010

MyBaby

Har du forsøgt dig med sådan nogle plastre til at sætte over næsen? Det skulle vist være lettere at trække vejret så! Jeg har desværre ikke selv prøvet det - men jeg håber da, du finder en løsning, for jeg kan godt forstå, at situationen er træls ligenu! Er det helt umuligt for din kæreste at vænne sig til det, tror du?

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Renée88 skriver:

Hehe ja jeg ved det heller ikke... Sagde til kæresten at når jeg havde født så var det ovre igen.. Men nej

Ja, så må jeg da vist lige en tur på apoteket.. Du kan ikke huske hvad det hedder?

Ahh jeg kan ikke lige huske det vi har ikke noget lige nu nemlig.

Ja det sagde jeg os ha ha :) han siger dog at jeg stadig snorker en gang i mellem hi hi men så siger jeg bare det fordi jeg er forkølet griner ;)

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Smiler af dit indlæg..... Tvillingernes far snorkede også helt vildt...jeg nåede aldrig at vende mig til det... Men nu er det min tur til at snorke......griner......det er åbenbart også så slemt at når mine piger sover ved mig vågner de af det...... Så jeg har også overvejet det der spray ... Det skulle virke....
Pøj pøj med det..

Anmeld

24. februar 2010

Halbschön

MyBaby skriver:

Har du forsøgt dig med sådan nogle plastre til at sætte over næsen? Det skulle vist være lettere at trække vejret så! Jeg har desværre ikke selv prøvet det - men jeg håber da, du finder en løsning, for jeg kan godt forstå, at situationen er træls ligenu! Er det helt umuligt for din kæreste at vænne sig til det, tror du?

Ja det tror jeg næsten det er.. Det har stået på længe efterhånden, og han virker kun mere og mere irriteret over det... Puuuh.... Så jeg håber jeg kan finde et eller andet der virker

Anmeld

24. februar 2010

FrkT

Har du prøvet at sove med 2 puder i stedet for én? Både jeg og min far sover med to puder fordi vi snorker meget, og det har hjulpet rigtig meget på det, det fjerner det måske ikke helt, men tager rigtig meget af det. Det var min fars læge der anbefalede det, fordi de former for medicin der findes mod snorken vist skulle være både slemt kræftfremkaldende og gigtfremkaldende. Så det tør vi ikke prøve.

Jens sover faktisk med 3 puder af samme grund (han sov normalt med 2).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.