Ravne mor :o( (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

lillemunk

Slemme slemme mor her.

Min yngste datter blev 7 år i går og havde en dejlig fødselsdag og fik en masse nyt legetøj....
Her til morgen klagede hun over ondt i maven,men spiste fint og var oki frisk, så jeg troede at hun bare ville blive hjemme, så hun kunne lege med alt sit nye legetøj..... Så jeg holdte fast og sagde hun skulle i skole.

Blev ringede op hendes lærer..... Som bad mig hente hende og jeg nok burde tage skifte tøj med..... Hmmm jamen okay... (her fik jeg så dårlig samvittighed)
Inde på skolen fortalte Læren så at Mille havde bedt pænt om at gå på wc.... Efter MEGET lang tid undre det læren at Hun ikke var kommet tilbage.. så hun var gået ud for at tjekke op og der havde Mille siddet stor tudene med bukserne nede om anklerne og der var jo så sket uheld. (mor her for endnu mere dårlig samvittighed) Mille var meget flov fortalte hendes lære og ville ikke med i klassen igen.(forståeligt nok)
Læren og Mille havde fået klaret det der nu skulle klares og hun havde fulgt hende i læreværelset. Hvor de så sad og ventede på mig.
Mille´s første ord til mig var -TROR DU MÅSKE SELV DET ER SJOVT AT SKIDE I BUKSERNE!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu er vi så hjemme og hun har tilgivet sin DUMME mor for at sende hende i skole.....
Hun har rendt lidt på wc. Men dog ikke mere end hun kan lege med alt hendes nye legetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med hende. Og ved du hvad - det er hvad der sker   Jeg havde gjort det samme som dig

Anmeld

24. februar 2010

smokin

Nååårh en stakkel... Godt der ikke var nogen der opdagede hende, sikke nogle grimme drillerier der kunne være komemt ud af det...

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Jeanne skriver:

Tillykke med hende. Og ved du hvad - det er hvad der sker   Jeg havde gjort det samme som dig

Smiler og tak... Jeg var sikker på det var hendes legetøj der trak .... men der tog jeg fejl.... (hun snakkede allerede igår om at en fra klassen blev hjemme dagen efter hendes fødselsdag) så jeg var sikker på hun håbede på en hjemme dag.
Men man får bare lige lidt dårlig samvittighed, når man så finder ud af man tager fejl

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Zette skriver:

Nååårh en stakkel... Godt der ikke var nogen der opdagede hende, sikke nogle grimme drillerier der kunne være komemt ud af det...

Ja jeg fik også vildt ondt af hende..... men var sikker på det var en fridag der trak.
Hendes Lære og hende havde klaret det så INGEN havde opdaget det og lavede spejderære på det var deres 2 hemmelighed
Heller ikke sjovt at være renlig og så lave uheld.

Anmeld

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan godt forstå den sved - men hvor skal du også være stolt af din datter fordi hun forsvarer sig og siger fra!!! Den lille "opsang" du fik tyder på at hun er stærk og kan rejse sig igen! Hun lyder sej, din Mille!!!

Kh

Rosa

Anmeld

24. februar 2010

Ox.

Kan godt forstå du har det skidt, men jeg havde nok også gjort det samme som dig.

Du kan jo ikke se på hende at hun har diarré, og det giver ikke de store synlige symptomer som så meget andet ..

Men godt i blev venner igen, og ikke ha' det skidt mere nu!

Anmeld

24. februar 2010

smokin

lillemunk skriver:

Ja jeg fik også vildt ondt af hende..... men var sikker på det var en fridag der trak.
Hendes Lære og hende havde klaret det så INGEN havde opdaget det og lavede spejderære på det var deres 2 hemmelighed
Heller ikke sjovt at være renlig og så lave uheld.

Det kan jo ske for selv den bedste - også for voksne. Man tror man ska slippe en lille vind, meeeeeen....

Men ja nogle gange er de også lumske, jeg kan da huske fra mig selv hvordan jeg ku hoste og skratte når jeg gerne ville blive hjemme fra skole..

ligesom Peter og ulven... når jeg så råbte ulven kommer, og den rent faktisk kom... ja så blev hele byen nok spist

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Rosa skriver:

Jeg kan godt forstå den sved - men hvor skal du også være stolt af din datter fordi hun forsvarer sig og siger fra!!! Den lille "opsang" du fik tyder på at hun er stærk og kan rejse sig igen! Hun lyder sej, din Mille!!!

Kh

Rosa

Smiler ja opsang..... hun var eder sur på mig ..... hendes øjne sagde det hele dag hun så mig.....
Hun er en meget bestemt dame og siger lige hvad hun mener og føler....
Min veninde som ringer ret ofte fik hende i røret en dag... og fik så fortalt hvor irriterende det var hun hele tiden ringe....hun brænder ikke inde med noget.Smiler
Nogle mener det er godt og andre skidt... men jeg ser det som noget positivt og en god eneskab at ha.

Anmeld

24. februar 2010

lillemunk

Sussie&Lilje skriver:

Kan godt forstå du har det skidt, men jeg havde nok også gjort det samme som dig.

Du kan jo ikke se på hende at hun har diarré, og det giver ikke de store synlige symptomer som så meget andet ..

Men godt i blev venner igen, og ikke ha' det skidt mere nu!

Ja den bed lige lidt i mit mor hjerte....... men jeg følte jo hun var frisk.
At man så tager fejl... kan jo ske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.