Slemme slemme mor her.
Min yngste datter blev 7 år i går og havde en dejlig fødselsdag og fik en masse nyt legetøj....
Her til morgen klagede hun over ondt i maven,men spiste fint og var oki frisk, så jeg troede at hun bare ville blive hjemme, så hun kunne lege med alt sit nye legetøj..... Så jeg holdte fast og sagde hun skulle i skole.
Blev ringede op hendes lærer..... Som bad mig hente hende og jeg nok burde tage skifte tøj med..... Hmmm jamen okay... (her fik jeg så dårlig samvittighed)
Inde på skolen fortalte Læren så at Mille havde bedt pænt om at gå på wc.... Efter MEGET lang tid undre det læren at Hun ikke var kommet tilbage.. så hun var gået ud for at tjekke op og der havde Mille siddet stor tudene med bukserne nede om anklerne og der var jo så sket uheld. (mor her for endnu mere dårlig samvittighed) Mille var meget flov fortalte hendes lære og ville ikke med i klassen igen.(forståeligt nok)
Læren og Mille havde fået klaret det der nu skulle klares og hun havde fulgt hende i læreværelset. Hvor de så sad og ventede på mig.
Mille´s første ord til mig var -TROR DU MÅSKE SELV DET ER SJOVT AT SKIDE I BUKSERNE!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu er vi så hjemme og hun har tilgivet sin DUMME mor for at sende hende i skole.....
Hun har rendt lidt på wc. Men dog ikke mere end hun kan lege med alt hendes nye legetøj.
Anmeld