Pluk veer allerede i uge 14?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.086 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

BinaMor

jeg sys jeg de sidste 2 gange jeg har løftet gabriella at jeg har fået en underlig småubehagelig følelse i underlivet og tænker om jeg kan få pluk veer allerede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

ghm

jeg har også haft plukveer siden uge 14..

Anmeld

24. februar 2010

Lise

Jeg ved ikke hvornår man kan få plukkeveer fra, men synes da uge 14 lyder tidligt. Men jeg havde tidligt (uge 12-13 stykker) en mærkelig fornemmelse i underlivet, og flere (fagfolk) mener at det er pga en slap bækkenbund pga tidligere fødsel. Jeg har ikke haft nogen problemer med bækkenbunden (ingen "uheld") mellem graviditeterne, men de mener stadig det er det.

Kunne det evt være noget i den retning?

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

Lise skriver:

Jeg ved ikke hvornår man kan få plukkeveer fra, men synes da uge 14 lyder tidligt. Men jeg havde tidligt (uge 12-13 stykker) en mærkelig fornemmelse i underlivet, og flere (fagfolk) mener at det er pga en slap bækkenbund pga tidligere fødsel. Jeg har ikke haft nogen problemer med bækkenbunden (ingen "uheld") mellem graviditeterne, men de mener stadig det er det.

Kunne det evt være noget i den retning?

jo måske. prøver li at google det.

Anmeld

24. februar 2010

Ni-ko-li-ne

man har plukke veer helr fra tidl af, mener der stod omkring 8 - 10 uge..... de gør ikke ondt og er ikke farlige.... livmoderen spænder bare op...

Anmeld

24. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har haft dem siden uge 8-9 stykker.

Jeanne 20+6

Anmeld

24. februar 2010

Low

Jeg har læst at man godt kan få plukveer i uge 14 men jeg har ikke selv haft det. Mit stratede nok i uge 18 tror jeg.

Det kan MÅSKE også være at kroppen prøver at fortælle at du ikke skal løfte på ting

Anmeld

24. februar 2010

Liljesilas

Hej piger.

Undskyld jeg spørger her, men hvad og hvordan føles pluk veer? Jeg har tænkt over det nogle gange, og nu håber jeg i kan hjælpe mig med at beskrive det 

Anmeld

24. februar 2010

DK

Da jeg havde plukveer blev min mave helt hård. Altså som om at alle muskler i hele maven (altså det er jo vist nok kun livmoderen) strammer sig helt sammen. Maven bliver som en sten!

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

mayapigen skriver:

Hej piger.

Undskyld jeg spørger her, men hvad og hvordan føles pluk veer? Jeg har tænkt over det nogle gange, og nu håber jeg i kan hjælpe mig med at beskrive det 

jeg var til jordmor i uge 24 hvor hun spurgte om jeg havde plukveer. nej sagde jeg. så mærkede jordmoren på min mave og sagde du har en lige nu. hehe.

og ja min mave blev også helt hård og rund. måske på samme måde som efter hyggenygge med manden kan du nok gå efter.

ku ikke mærke dem fysisk 1. graviditet

dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.