Total dårligt tidspunkt at blive syg :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

TbCp

Har så mega ondt i halsen og i alle mine muskler og led.... øv for et dårligt tidspunkt at blive syg på

Det har jeg SGU DA IKKE tid til!!!

Nuppede mig en enkelt panodil..... det var hvad vi havde.... så længe den virkede kunne jeg lave lidt, så fik samlet et fint rullebord....uden at skrue noget som helst fast nogen steder

Men nu virker pillen ikke længere så nu ligger jeg her på sofaen, under et tæppe, med t-shirt og to store trøjer og jeg fryser som en lille hundehvalp

For det første gider jeg ikke være syg, slet ikke i min ferie.... og da slet ikke når vi er ved at ordne køkken

ØV!

Nå skulle bare lige brokke mig lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Har så mega ondt i halsen og i alle mine muskler og led.... øv for et dårligt tidspunkt at blive syg på

Nuppede mig en enkelt panodil..... det var hvad vi havde.... så længe den virkede kunne jeg lave lidt, så fik samlet et fint rullebord....uden at skrue noget som helst fast nogen steder

Men nu virker pillen ikke længere så nu ligger jeg her på sofaen, under et tæppe, med t-shirt og to store trøjer og jeg fryser som en lille hundehvalp

For det første gider jeg ikke være syg, slet ikke i min ferie.... og da slet ikke når vi er ved at ordne køkken

ØV!

Ej, hvor er det træls, og SÅ typisk!!!

og rigtig god bedring!!!

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

ØV!

Øv øv, ikke fedt og da slet ikke i ferien men det er jo typisk at det sker der hehe Havde selv ferie i sidste uge og nogle af dagene gik også med sygdom, rigtig øv.

Godt at høre at du ikke endte med at sidde fast i rullebordet

God bedring

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Jamen det er da bare megatræls.... vil jo gerne hjælpe med køkkenet... i stedet har jeg brugt det meste af dagen på sofaen..
Har taget panodler ind imelle, som jo så har slået feberen ned, det har været rart, men det er jo begrænset hvor mange man må tage.... håber bare ikke jeg smitter Carsten og Liva

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Jamen det er da bare megatræls.... vil jo gerne hjælpe med køkkenet... i stedet har jeg brugt det meste af dagen på sofaen..
Har taget panodler ind imelle, som jo så har slået feberen ned, det har været rart, men det er jo begrænset hvor mange man må tage.... håber bare ikke jeg smitter Carsten og Liva

Ik for at male fanden på væggen med da en havde det hos, fik vi det alle og den er bare hård i år

Anmeld

24. februar 2010

JustAnotherName

Iihhh hvor ubelejligt. Men er det ikke altid det, når man er utilpas !?!

Rigtig god bedring!    OG..............

TILLYKKE MED AT LIVA IDAG ER 2½ ÅR  

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ik for at male fanden på væggen med da en havde det hos, fik vi det alle og den er bare hård i år

Ja det er lidt skidt hvis de også bliver smittet, men kan jo desværre ikke gøre så meget, vi skal jo alle være her så må vi tage det med hvis de bliver syge. Indtil da håber jeg at deres immunforsvar er bedre end mit

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Iihhh hvor ubelejligt. Men er det ikke altid det, når man er utilpas !?!

Rigtig god bedring!   OG..............

TILLYKKE MED AT LIVA IDAG ER 2½ ÅR  

Næ sygdom kommer jo aldrig belejligt
Og tak og tillykke med Biancas næsten 2 1/2 år

Anmeld

24. februar 2010

Vinker

Ja ja der er MANGE undskyldninger for at prøve at snyde sig udenom arbejdet, tsk tsk tsk

God bedring søjde!

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja det er lidt skidt hvis de også bliver smittet, men kan jo desværre ikke gøre så meget, vi skal jo alle være her så må vi tage det med hvis de bliver syge. Indtil da håber jeg at deres immunforsvar er bedre end mit

Pjat du kan da lige flytte i et telt i haven så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.