aerobic zumba??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

hc=k

Kender i det her Zumba??

Min kusine vil til at dyrke det, men jeg tvivler så meget på alt det jeg ser i tv-shop...

Nogle der kender det??

http://www.zumbafitness.dk/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=sumba&utm_campaign=Zumba_DK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har været til det nogle gange. Det er rigtig sjovt. Men det er godt nok de færreste på mit hold, der kan præstere samme latino-niveau som profferne 

Anmeld

24. februar 2010

Mimic

jeg går til det to gange om ugen... det er hyleskægt og den første og eneste "regel" ved zumba er at der ikke er nogen regler... hvis man går til højre når alle andre går til venstre er det lige meget... vi har en mand på 82 med på holdet og han klarer sig lige så fint som de unge på 15...

man lærer hurtigtr hvad det er det går ud på og jo, det virker...!!! jeg har tabt mig 2 kg, og tabt mig ialt 6 cm indtil nu rundt om på kroppen... jo mere man vrikker, trækker og hiver igennem jo mere effekt har det, det e helt op til en selv hvor meget man får ud af det, i starten hvor jeg ikke kendte det, lavede jeg ikke så meget men det gør jeg nu og det er nu resultaterne begynder at vise sig...

så det kan klart anbefales

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

Jeg havde tænkt mig at gå til det efter jeg har født, fordi jeg tror, at det er en sjov og god måde at få motion på. Men jeg kan ikke helt forstå, hvad det har med tv-shop at gøre, der hvor jeg vil gå er det bare i et almindeligt fitness center.

Anmeld

24. februar 2010

Mimic

du kan købe en dvd med det igennem tv shop, vores træner anbefaler at man ikke køber dvd en men istedet tager i et center hvor der er undervisning i det, både for hyggens skyld men også pga risikoen for at lave øvelserne forkert og ødelægge sig selv ved at starte for hårdt op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.