Så er der dømt 'gensyn'...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

.... We skal se min 'nye' tommeltot idag....

De fjerner nemlig gipsen for at tage trådene idag, nogle røngten billeder og så bliver den pakket inde igen...

Fik den 10 feb, fil'et knoglerne plane i det midterste tommeltot's led og det blev samlet med 3 skruer.

Så idag får jeg lige et glimt af den og skal nok se om jeg ikke lige kan få taget et 'midt-vejs' billede...

1. billed: 10 feb og lige kommet hjem

2. billed: 24 feb og på vej til ortopæd afd...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Ja jeg måtte så lige en tur op på briksen efter 10 min's kiggen på den..

Fordi min hjerne ikke kunne forstå at det egentlig burde gøre ondt da hun roder lidt dybt efter de sidste sting, men intet følelse har i den.. En meget underlig følelse...

Fik ikke det yderste led frit, da han mente at hvis Frederic kom til i et uheld at sparke på den - ville skruerne ikke holde og det ville brække op igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Frederic's moar skriver:

Ja jeg måtte så lige en tur op på briksen efter 10 min's kiggen på den..

Fordi min hjerne ikke kunne forstå at det egentlig burde gøre ondt da hun roder lidt dybt efter de sidste sting, men intet følelse har i den.. En meget underlig følelse...

Fik ikke det yderste led frit, da han mente at hvis Frederic kom til i et uheld at sparke på den - ville skruerne ikke holde og det ville brække op igen...

Hvad har du lavet?

Anmeld

24. februar 2010

MoarJ skriver:

Hvad har du lavet?

Fik en arbejds skade for 2 år siden, som de dengang vurdered til at kunne reddes ved at vær 9 uge i gips...

Men der var intet den kunne hele af, da ledbånd og sener var rykket hel over. Så havde svært ved blot at tage bukser på, åbne 1 l. mælk med skruelåg, knappe prinsens skjorter osv uden at den gik knogle mod knogle og slet ikke 'sad fast'

Har så haft den tapet siden, været i gips for at aflaste den, fået blokader, gennem lysning og div undersøgelser.

Vi havde snakket om at han blot skulle rekonstruktere den ved at finde 'egnet' materialer andet sted i hånden - altså 45 min i narkose og i gips i 3-4 uger. Der ville være 50/50 % chance for det ville virke.

Men på selve dagen sig mærker han på den igen og siger at han ikke engang vil give mig 20 % chance for at den 1 plan ville virke. Så det blev til 2 timer i narkose - knogler der er blivet fil'et til og sat sammen med 3 skruer og så lige 10-11 uger i gips.

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Frederic's moar skriver:

Fik en arbejds skade for 2 år siden, som de dengang vurdered til at kunne reddes ved at vær 9 uge i gips...

Men der var intet den kunne hele af, da ledbånd og sener var rykket hel over. Så havde svært ved blot at tage bukser på, åbne 1 l. mælk med skruelåg, knappe prinsens skjorter osv uden at den gik knogle mod knogle og slet ikke 'sad fast'

Har så haft den tapet siden, været i gips for at aflaste den, fået blokader, gennem lysning og div undersøgelser.

Vi havde snakket om at han blot skulle rekonstruktere den ved at finde 'egnet' materialer andet sted i hånden - altså 45 min i narkose og i gips i 3-4 uger. Der ville være 50/50 % chance for det ville virke.

Men på selve dagen sig mærker han på den igen og siger at han ikke engang vil give mig 20 % chance for at den 1 plan ville virke. Så det blev til 2 timer i narkose - knogler der er blivet fil'et til og sat sammen med 3 skruer og så lige 10-11 uger i gips.

Sikke da noget du har været igennem... Øv øv da...

Anmeld

24. februar 2010

MoarJ skriver:

Sikke da noget du har været igennem... Øv øv da...

Er opvokset med at det kan arbejdes væk....

Da det skete, læssed jeg fortsat kundens bil - som igen stod med store øjne og spurgte om det ikke gjorde ondt. Jo da, man kan pive senere.... Min chef bad mig køre til skadestuen, men forklared at jeg lige skulle have læsset bilen af først...

Så kom en kollega og hented mig og lastbilen, var da på arbejde dagen efter og sad blot ved siden af... Duer ikke til at gå hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.