ferie med 2mdr til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

saxa

Hey Qvinder..

Vi står lidt i et dilemma mht. sommerferie. Jeg har termin d.5.sep. og vi vil gerne ud at rejse d.21.juni og en uge frem.. Men har mine tvivl om at bestille nu - da jeg jo ikke ved og graviditeten vil gå let og smertefrit.. Men vil heller ikke risikere at rejserne er udsolgt når vi kommer længere hen.. Vi har fundet stedet og kan bestille når det skulle være.. Meeen... Er bare lidt utryg ved at skal såå langt væk så kort tid inden termin - selvom en anden del af mig siger "Mange gravide tager på ferie - så jeg kan også"

Nogle der har gode/dårlige erfaringer med at rejse til sydens i slutningen af graviditeten..?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

DK

Hej

Jeg ved at mange flyselskaber ikke vil have gravide kvinder med som er i det sidste trimester.

Hvis fødslen går i gang, så er jeg nu helt sikker på at de også er vant til fødende kvinder i Italien fx!

Bare husk at tegne en udvidet SYGEFORSIKRING, så i er HELT sikre på at i ikke skal betale for noget selv. Sådan en fødsel er vist ret dyr...

Rigtig god tur!

Anmeld

24. februar 2010

saxa

DK skriver:

Hej

Jeg ved at mange flyselskaber ikke vil have gravide kvinder med som er i det sidste trimester.

Hvis fødslen går i gang, så er jeg nu helt sikker på at de også er vant til fødende kvinder i Italien fx!

Bare husk at tegne en udvidet SYGEFORSIKRING, så i er HELT sikre på at i ikke skal betale for noget selv. Sådan en fødsel er vist ret dyr...

Rigtig god tur!

Har godt set i katalogerne at de fleste flyselskaber ikke vil har gravide med 4-8uger tilbage af graviditeten med.. Og man skal have lægeerklæring på at måtte flyve.. Så derfor er det vel også for risikabelt at bestille allerede nu.. Kan godt ske vi bare skal holde os til vores 4dages ferie i Lalandia for i år..

Anmeld

24. februar 2010

Kvindemin

Jeg har termin d. 30 Sep. Vi tager afsted i Maj, oghavde ikke gjort det senere 

For det første pg.a. flyet og for det andet pg.a. vommen Men som dig vil jeg heller ikke resikere, så vi køber rejse til 'rejsemesse' her i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.