Total kærlighed mellem dyr og mennesker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

BinaMor

ved ikke om i har set denne men ellers bør i. såå tude dejlig agtig nøj jeg vræler hver gang (og har efterfølgende set dokunmentaren om løven)

http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

sara4

åhh gisp altså så kom der lige gang i tude turen kl kvarter i ti. jeg er bare så total meget dyre menneske og det der rykker totalt hjertet ud af kroppen på mig. dejlig tude tur

Anmeld

24. februar 2010

Jules

Nu fik jeg tåre i øjne... :) Det er jo vildt... Sikke en velkomst... Avs...Hehe

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Hvor er det en sød video...

Anmeld

24. februar 2010

Trolde_mor

Awww det indlæg får mig altid til at tude Så smukt - Så fantastisk.. Og det samme er dokumentaren der er lavet omkring det

Er så meget dyremenneske selv - og det der får bare ens hjerte til at banke, og tårerne til at læbe ned at kinderne, og det største smil på læberne.. varmen breder sig bare i kroppen på en...

That movie really proves, that pure love is never forgotten

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Den er fantastisk og triller altid en tåre :( nu i 2 der skriver om et dokumentar hvor er det henne det har jeg ikke se og vil se det ;)

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

Jeg har set den før, og jeg stortuder hver gang jeg ser den, det er bare så dejligt at se, den er bare så glad for dem. Det er dybt dybt rørende.

Anmeld

24. februar 2010

LotteGabriella

Hvor er det bare fantastisk altså

Anmeld

24. februar 2010

Janep

åh sikke en dejligt video
og sikke noget at få mig til at tude li fra morgenstunden

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

DianaMoar skriver:

Den er fantastisk og triller altid en tåre nu i 2 der skriver om et dokumentar hvor er det henne det har jeg ikke se og vil se det

inde på youtube under : christian the lion. kan man søge efter full version . eller noget i den retning. det var der jeg så den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.