Puha...nej nej nej...kender I det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Honningblomst

man får læst noget man bare slet ikke burde have læst og som giver det mest forfærdelige billeder indeni en og bare gør man får det så skidt...især når det handler om små børn der mishandles....

Lige nu sidder jeg og har fortryder jeg læste noget og samtidig har jeg de grimmeste af de grimmeste billeder indeni...hvad sker der med mennesker der mishandler og misbruger børn....og så var ham her en læge....jeg kan slet ikke holde det ud..

Kender I det....øv...

Føj jeg har det skidt...hvordan kan man mishandle små mennesker... hvordan kan de små børn blive hele igen?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Maria.

Ja, ØV! Tænk at mennesker kan være sådan!

Der er noget galt med dem!

Anmeld

24. februar 2010

BinaMor

ja læste det lige også

ARGGHH!!!!

sådan noget sker bare ik

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

Maria. skriver:

Ja, ØV! Tænk at mennesker kan være sådan!

Der er noget galt med dem!

Ja, det er så kvalmende....stakkels små børn og deres forældre der afleverer børnene til en læge der så er pædofil...ej, kan slet ikke have det...

Anmeld

24. februar 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

ja læste det lige også

ARGGHH!!!!

sådan noget sker bare ik

Ja, er det ike skrækkeligt...ej, jeg bliver virkelig ked...stakkels stakkels små uskyldige børn...

Anmeld

24. februar 2010

Mathilde

Puh ja, jeg kender det alt for godt....det med at læse noget og bagefter være plaget af frygtelige billeder i hovedet især efter jeg er blevet mor! Det er slet ikke til at bære og jeg undgår simpelthen i de fleste tilfælde at læse sådan nogle ubehagelige ting hvor børn mishandles på den ene eller anden måde. Jeg kan ikke holde tanken ud efterfølgende

Knus til dig

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

man får læst noget man bare slet ikke burde have læst og som giver det mest forfærdelige billeder indeni en og bare gør man får det så skidt...især når det handler om små børn der mishandles....

Lige nu sidder jeg og har fortryder jeg læste noget og samtidig har jeg de grimmeste af de grimmeste billeder indeni...hvad sker der med mennesker der mishandler og misbruger børn....og så var ham her en læge....jeg kan slet ikke holde det ud..

Kender I det....øv...

Føj jeg har det skidt...hvordan kan man mishandle små mennesker... hvordan kan de små børn blive hele igen?

Knus Eva..

Uha ja det kender jeg alt for godt

Mit hovede kan slet ikke håndtere den slags ting og derfor er det meget meget sjældent at jeg ser nyheder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.