Malucca er også blevet indlagt nu..............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Åhhh for pokker da!

Det var da forfærdeligt! Men kan de ligge sammen eller?

Nej...............Trines mor er indlagt med Malucca. Trine har fået lov at tage over på børneafd. her i formiddag, for at kigge til musen. De har jo begge brug for pleje og behandling, så det foregår på 2 afdelinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

NaFe

Åhhh altså nej nej nej...vor er det bare synd altså-...puha en omgang de to skønne tøser skal igennem...

Håber i begge kommer hurtigt på benene...og i kan få en nogenlunde dag imorgen på maluskis fødselsdag...

kæmpe kæmpe kram til jer begge....

Anmeld

24. februar 2010

oo

nej, det kan en hormonel kvinde altså ikke holde til!

vi blir nødt til at lægge hovederne i blød! Karina, jeg tænkte også på en lille fest - forsinket tillykke til Malucca - men jeg tror det er svært for de fleste at komme helt til nordjylland hvad med...en eller anden hyggelig tur mor og barn kan tage på sammen?

Anmeld

24. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

vi blir nødt til at lægge hovederne i blød! Karina, jeg tænkte også på en lille fest - forsinket tillykke til Malucca - men jeg tror det er svært for de fleste at komme helt til nordjylland hvad med...en eller anden hyggelig tur mor og barn kan tage på sammen?

ja, det kunne man også gøre.... med mulighed for at mormor og morfar kan tage med?

Anmeld

24. februar 2010

oo

ka-ri-na skriver:

ja, det kunne man også gøre.... med mulighed for at mormor og morfar kan tage med?

ja, god ide! men jeg ved ikke hvad man synes er sjovt når man er 1 år

jeg vil gerne deltage i udformningen af planen, så vidt det er muligt, men jeg kan ikke stå for det alene med sygdom, kvalme og scanning senere idag

Anmeld

24. februar 2010

Bondepigen

Åh nej, hvor er det frygteligt!!! Det er slemt nok selv at være syg, men ikke at kunne være hos sit syge barn, det er da forfærdeligt!!!

Stakkels stakkels Trine og Malucca!!!!

God bedring begge to, nu skal I blive raske!!!

Anmeld

24. februar 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

Jeg vil ihvertifælde gerne være med både til det ene eller det andet... i siger bare til... Det er så forfærligt for både mor og datter....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.