Er der Influenza i luften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

hc=k

Jeg har det super mega dårligt

Jeg har ondt i maven, kvalme, jeg er mega træt og tørstig konstant.
Er der nogle der ved om der er noget Influenza i luften som jeg kan have fået mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Dictes mor

Jeg tænker lidt at det er der, for jeg har det ligesådan.

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Der er end masse i luften...

Vi ligger her med feber, opkast, diarré og en led hovedpine... Har vi gjort siden Weekenden... Og tror ikke på vi kommer afsted i denne uge...

Anmeld

24. februar 2010

hc=k

Det er godt nok grimt

Hvis nu bare min søn skulle i dagpleje så kunne jeg klare at være syg, men uff hvor er det hårdt når jeg har ham hjemme.

Anmeld

24. februar 2010

LotteN

uha, det ldyder sandelig ikke rart.. rigtig god bedring

Herhjemme har lærke vågnet 700 gange grædende de sidste to nætter men uden at vi har vidst hvad der er galt.. nu har kæresten lige hentet hende ved dagplejen med 38,3 i feber - håber ikke det er på vej hertil også...

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Uhh der er ikke andet end sygdomme i luften alle er næsten syge desværre :( Her hjemme har vi os været hård ramte :( 

Anmeld

24. februar 2010

Mira0911

Slet ikke rart med alt det sygdom... God bedring til alle...

Anmeld

24. februar 2010

Tulle28

Samme her... Er lige kommet ovenpå efter en ordentlig gang influenza og ligge rnu igen med mavevirus... Øv!!

Anmeld

24. februar 2010

Jules

Jeg har været hårdt ramt af det siden fredag... Jeg fik så en forkølelse og halsbetændelse oven i :( Så jeg er ikke kommet mig inu :(

Anmeld

24. februar 2010

hc=k

Jeg har virkelig også ondt af os alle sammen og håber på at vi snart bliver friske.
Det hele med mig startede i går aftes og er nu blevet rigtig træls, jeg troede lige først at jeg var blevet gravid fordi det føltes som den første gang jeg var gravid, men nææææææ er ikke muligt hvis jeg tænker mig om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.