Urin i møblerne!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

967 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Mutti2

Hejsa

Jeg er ved at træne min datter til at undvære bleen!! Og selvfølgelig bringer det nogle uheld med sig!!

Så som urin i møblerne!!!

Nogen gode råd til hvad man gør ved det???

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Valle81

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Jeg er ved at træne min datter til at undvære bleen!! Og selvfølgelig bringer det nogle uheld med sig!!

Så som urin i møblerne!!!

Nogen gode råd til hvad man gør ved det???

Knus Pernille

Hejsa:0)

Jeg har ikke selv stået med problemet, men vil anbefale Vansish et eller andet pletfjerner produkt:0) Det fjerne næsten alt:0)

Held og lykke med blefri projektet:0)

Stort knus

Anmeld

24. februar 2010

anna-jonas

Mod lugtgener er rodalon bedst............... Men tænker at din datter måske er lidt for ung, til at blive renlig. Hun er kun lige blevet 2 år, ikke?? Normalt er nerveenderne, der afgør renligheds-tidspunktet, ikke helt "modne", før omkring 3 års alderen.

Mette

Anmeld

24. februar 2010

Tiina

Rodalon - til indendørs brug - tager lugten og pletten. Det kan købes i alle supermarkeder. Koster i omegnen af 42 kr. for 1 liter.

Husk handsker.

Og god fornøjelse med  tørlægningsprojektet!

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Jeg har ikke selv stået med problemet, men vil anbefale Vansish et eller andet pletfjerner produkt:0) Det fjerne næsten alt:0)

Held og lykke med blefri projektet:0)

Stort knus

Ihh tak for rådet

Jeg må se om det virker

Anmeld

25. februar 2010

charlottekri

min mor brugte altid kartoffelmel til at suge væsken op med... der skal bare et godt lag på. og så kan man jo altid evt. pletrense derefter, tænker jeg...

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2

Anna-jonas skriver:

Mod lugtgener er rodalon bedst............... Men tænker at din datter måske er lidt for ung, til at blive renlig. Hun er kun lige blevet 2 år, ikke?? Normalt er nerveenderne, der afgør renligheds-tidspunktet, ikke helt "modne", før omkring 3 års alderen.

Mette

Tak for rådet

Jo, hun er måske meget ung, til det!! Men vi øver det også kun  Hun har længe kommet og sagt til både når hun skal tisse samt lave "puhada"  

Så vi prøver lige så stille at undvære bleen!! Og jeg lader det 100 % være på hendes præmisser! Hvis ikke hun har lyst til at undvære bleen, så siger hun nej, og får sin vilje (på det område &nbsp

Men på en uge, har det givet et enkelt uheld  Så jeg synes da det går fint nok

Knus

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2

Tiina skriver:

Rodalon - til indendørs brug - tager lugten og pletten. Det kan købes i alle supermarkeder. Koster i omegnen af 42 kr. for 1 liter.

Husk handsker.

Og god fornøjelse med  tørlægningsprojektet!

Tak for rådet  

Er lidt spændt på om de griner af mig nede i supermarkedet når jeg kommer og forsøger at udtale det  hahaha

Knus

Anmeld

25. februar 2010

Mutti2

charlottekri skriver:

min mor brugte altid kartoffelmel til at suge væsken op med... der skal bare et godt lag på. og så kan man jo altid evt. pletrense derefter, tænker jeg...

Jeg sad faktisk lige i selv samme øjeblik og tænkte på om ikke det var det vi puttede på når min gamle kat tissede i møblerne!!!  

Det må jeg have et lille lager stående af

Tak for rådet

Knus

Anmeld

5. marts 2010

Tiina

jo, det bruges også til at fjerne kattetis lugt - og til at vaske kattebakken i. Desinficenrende vidundermiddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.