Søde ting Cassandra gør.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

lion

Cassandra har de sidste mange dage sagt bim bam, og den eneste sang jeg kunne huske var bim bam busse jeg er en haletudse. Så hver gang hun sagde bim bam, sang jeg den.

Jeg nævnte det så for en af pædagogerne fra Cassandra stue at hun sagde Bim bam. Hun sagde at det nok var fra Mester Jacob(  nårh jo.) Da Cassandra ikk havde sovet så meget nede i vuggestuen, var hun godt tæt da vi kom hjem. Så vi lavede mad lidt tidligere, og mens jeg lavede mad, gik min kære datter i gang med at synge, og jeg kunne hører det var Mester Jacob og når jeg så begyndte at synge den, klappede hun i hænderne. Det var bare så sødt.  Hun var så træt at da hun havde været i bad, gik hun omkuld og sov hele natten fra 18-6.

Da vi skulle gøre os klar til at tage i vuggestue i morgen, tog hun selv sin langærmet trøje på med armene først, lidt hjælp far mor over hovedet, hun var SÅ stolt at hun klappede i hændene og så stolt ud.

Da hun blev afleveret i vuggestuen var det 2 pædagoger fra andre stuer der åbnede, og den ene er vild med Cassandra og er glad for at lave mad til hende, for på næsten 10 min havde Cassandra tømt en børne dybtallerken 2 gange med havregrød i.

Lidt fra en super stolt mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

anna-jonas

Et pragtstykke af et pigebarn, hva' Helene??

Anmeld

24. februar 2010

Jules

Hvor er det bare sødt altså Så kan hun synge for lillebror når han kommer ud :)

Anmeld

24. februar 2010

ChatH

Hvor er hun bare skøn!!!

Anmeld

24. februar 2010

TbCp

Altså med så dejligt og nemt et barn forstår jeg da godt at i har fået en mere så tæt på

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

lion skriver:

Cassandra har de sidste mange dage sagt bim bam, og den eneste sang jeg kunne huske var bim bam busse jeg er en haletudse. Så hver gang hun sagde bim bam, sang jeg den.

Jeg nævnte det så for en af pædagogerne fra Cassandra stue at hun sagde Bim bam. Hun sagde at det nok var fra Mester Jacob(  nårh jo.) Da Cassandra ikk havde sovet så meget nede i vuggestuen, var hun godt tæt da vi kom hjem. Så vi lavede mad lidt tidligere, og mens jeg lavede mad, gik min kære datter i gang med at synge, og jeg kunne hører det var Mester Jacob og når jeg så begyndte at synge den, klappede hun i hænderne. Det var bare så sødt.  Hun var så træt at da hun havde været i bad, gik hun omkuld og sov hele natten fra 18-6.

Da vi skulle gøre os klar til at tage i vuggestue i morgen, tog hun selv sin langærmet trøje på med armene først, lidt hjælp far mor over hovedet, hun var SÅ stolt at hun klappede i hændene og så stolt ud.

Da hun blev afleveret i vuggestuen var det 2 pædagoger fra andre stuer der åbnede, og den ene er vild med Cassandra og er glad for at lave mad til hende, for på næsten 10 min havde Cassandra tømt en børne dybtallerken 2 gange med havregrød i.

Lidt fra en super stolt mor.

Nårh hvor er hun god herhjemme er det peter edderkop det rykker og det er med finger tegn og det hele

Ej glæder mig vildt til vi skal på ferie de 2 vil få så meget ud af hinanden.

Hun har da en rigtig god appetit, men er jo også mrogenmaden der er det vigtigste måltid på dagen ik

Gi hende lige en ordentlig krammer herfra

Anmeld

25. februar 2010

lion

Ja de får rigtig meget glæde af hinanden.

Jeg skal nok give hende en stor krammer.

Anmeld

25. februar 2010

Vinker

Åååh Cassandra, din dejlige tøser. Hun smelter da hvis sin mor helt for tiden. Det er bare så herligt.

Jeg er også bare heeeelt solgt i Niklas Emil for tiden. Der sker bare så meget nyt. Han danser rundt om sig selv til han blir helt svimmel. Han render rundt med sin elskede ællinge-bamse og kysser og krammer den. Han siger hele tiden så mange nye ord og forstår ufatteligt meget. Ja du kender selv til alle de skønne ting der pludselig sker omkring 1½ års alderen - fantastisk

Cassandra blir en dejlig storsøster

Anmeld

26. februar 2010

lion

Vinker skriver:

Åååh Cassandra, din dejlige tøser. Hun smelter da hvis sin mor helt for tiden. Det er bare så herligt.

Jeg er også bare heeeelt solgt i Niklas Emil for tiden. Der sker bare så meget nyt. Han danser rundt om sig selv til han blir helt svimmel. Han render rundt med sin elskede ællinge-bamse og kysser og krammer den. Han siger hele tiden så mange nye ord og forstår ufatteligt meget. Ja du kender selv til alle de skønne ting der pludselig sker omkring 1½ års alderen - fantastisk

Cassandra blir en dejlig storsøster

Ja hun smelter sin mor lige for tiden.

Cassandra har også længe danset rundt om sig selv til hun bliver svimmel, hun elsker det mærkelige pigebarn.

Hun sagde fu= fugl i går på vej hjem fra vuggestuen og hun gjorde det da hun så og pegede på en fugl i luften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.