Cassandra har de sidste mange dage sagt bim bam, og den eneste sang jeg kunne huske var bim bam busse jeg er en haletudse. Så hver gang hun sagde bim bam, sang jeg den.
Jeg nævnte det så for en af pædagogerne fra Cassandra stue at hun sagde Bim bam. Hun sagde at det nok var fra Mester Jacob(
nårh jo.) Da Cassandra ikk havde sovet så meget nede i vuggestuen, var hun godt tæt da vi kom hjem. Så vi lavede mad lidt tidligere, og mens jeg lavede mad, gik min kære datter i gang med at synge, og jeg kunne hører det var Mester Jacob og når jeg så begyndte at synge den, klappede hun i hænderne. Det var bare så sødt. Hun var så træt at da hun havde været i bad, gik hun omkuld og sov hele natten fra 18-6.
Da vi skulle gøre os klar til at tage i vuggestue i morgen, tog hun selv sin langærmet trøje på med armene først, lidt hjælp far mor over hovedet, hun var SÅ stolt at hun klappede i hændene og så stolt ud.
Da hun blev afleveret i vuggestuen var det 2 pædagoger fra andre stuer der åbnede, og den ene er vild med Cassandra og er glad for at lave mad til hende, for på næsten 10 min havde Cassandra tømt en børne dybtallerken 2 gange med havregrød i. 
Lidt fra en super stolt mor.
Anmeld