Skal man altid ringe til fødegangen, hvis man er væltet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Dictes mor

Jeg væltede imorges, men jeg slog mig ikke, jeg har ikke ondt i maven eller noget som helst. Jeg er 36+2 idag, og ved ikke om det er nødvendigt at ringe til lægen eller fødegangen, når ikke at jeg mærker noget usædvanligt, og det bare var et lille fald, hvor jeg fik taget af med armene og landede blød i sneen på siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Lise

Sikke noget... dumme sne!

Du skal vel ikke ringe til fødegangen hvis du ikke føler behov for det. Ellers kan du ringe og sige, at du ikke vidste om du skulle ringe, men nu gjorde du det - og så forklare situationen. Så kan de jo tage stilling  Hvis ikke du har ondt nogen steder, tror jeg ikke der er sket noget..

Anmeld

24. februar 2010

LinLin

Jeg faldt ned ad trappen (4-5 trin) da jeg var gravid med David. Landede lige på bagdelen. Jeg ringede altså ikke nogen steder hen... Var omkring uge 29-30... Blødte ikke og havde ikke ondt. Hvis du er nervøs, skal du selvfølgelig gøre det!

Anmeld

24. februar 2010

Diana...

Hvis du ikke føler der er noget galt ville jeg ikke ringe den lille ligger jo meget trygt der inde. Men jeg ville være obs på at den lille stadig er lige så aktiv som den plejer. 

Anmeld

24. februar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Lige før jul væltede jeg også, gled i isen udenfor. Landede lige på rumpetten og gud hvor gjorde det ondt og gav et ordentligt bump:0)

Men jeg mærkede liv med det samme og jeg blødte heller ikke eller havde smerter. Jeg ringede heller ingen steder:0)

Christina

37+2

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

Jeg har også besluttet at lade være, for jeg kan ikke mærke noget anderledes, så der er jo ingen grund til det. Havde jeg nu slået mig eller gjorde det ondt nogen steder, så ville jeg gøre det. Men jeg har mærket masser af liv, og har ikke ondt overhovedet, plus jeg landede i en blød bunke sne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.