morgenstund...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. februar 2010

Milka

pigerne var endnu ikke helt vågne da jeg listede ind til dem her for lidt siden og gav dem deres (sidste!) flaske mælk. hviskede tillykke og kyssede dem hver.

tårerne strømmer bare ned ad mit ansigt, jeg kan slet ikke styre det. der er gået et helt år!! jeg er så gennemstrømmet af kærlighed til de to små mennesker at jeg næsten ikke kan begribe det. det sidste år været det mest vidunderlige, og det hårdeste af hele mit liv.

tillykke til mine store små piger. jeg glæder mig usigeligt til resten af vores liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

TbCp

Og den måde du kan skrive det får mig til at sidde med tårer i øjnene

Der er noget helt fantastisk over den 1. fødselsdag. Og man mindes dagen et år tidligere!

Tak fordi vi har måtte følge de dejlige unger
Og tillykke med dem!

Anmeld

24. februar 2010

lion

Sikke som du kan skrive det, så smukt.

Jeg kan godt huske den dag Cassandra blev 1 år og hvor hurtig tiden gik.

Jeg kan godt forstår at du føler den kærlighed til dine dejlige piger og glæder dig til resten af livet sammen med dem.

Tillykke med pigerne

Anmeld

24. februar 2010

anna-jonas

Åhhhhh........ ..........Camilla, bliver sgu' så rørt. Sikke store og smukke følelser.

Stort, stort tillykke med dine Bøttetøser, de er ikke baby'er mere..... ..........nu er de små damer.

Myzzer fra Ida og Mette

Anmeld

24. februar 2010

Vingummien

tillykke

Håber de kan lide den fine kage som deres or har lavet til dem

Tænk at der allerede er gået et år siden du så dem første gang.

Anmeld

24. februar 2010

Dictes mor

Åhhh, og nu sidder den tykke her og hikser lidt. Jeg tror, I får en helt fantastisk dejlig dag. Og hvor er det bare vidunderligt, hvor dejligt I har det sammen i tre. Det er altid så dejligt at læse om.

Rigtig mange gange tillykke med de to bøtter. Jeg håber, at I får en fantastisk dag sammen

Hurraaaaa

Anmeld

24. februar 2010

oo

tillykke til bøtterne jeg kan huske ALT hvad jeg lavede denne dag sidste år - fordi jeg gik og ventede på en sms fra dig om at bøtterne var sunde og raske og vel kommet til verden

Anmeld

24. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

pigerne var endnu ikke helt vågne da jeg listede ind til dem her for lidt siden og gav dem deres (sidste!) flaske mælk. hviskede tillykke og kyssede dem hver.

tårerne strømmer bare ned ad mit ansigt, jeg kan slet ikke styre det. der er gået et helt år!! jeg er så gennemstrømmet af kærlighed til de to små mennesker at jeg næsten ikke kan begribe det. det sidste år været det mest vidunderlige, og det hårdeste af hele mit liv.

tillykke til mine store små piger. jeg glæder mig usigeligt til resten af vores liv.

ALLEREDE 1 ÅR!!! det er for sindssygt! tillykke søde Camilla, tillykke med dine dejlige tøser!

hold op... jeg kan huske dine første indlæg på NS! jeg sad bare og bandede en bestemt person laaaaaaaaaaangt bort! og krydsede fingre for dig.... :0)

tillykke, tillykke med at du har sådan nogle fantastiske piger!

Anmeld

24. februar 2010

Karo

Hvor er tiden dog også bare gået hurtigt. Det føles som igår du lå på sygehuset og ikke kunne vente på at pigerne kom ud til dig.

Jeg håber at i alle får en helt fantastisk dag.

Anmeld

24. februar 2010

Bondepigen

Hjertelig tillykke til de to smukke piger!!!

Åh ja, den 1. fødselsdag bringer så mange følelser op i én, så tror ikke der er mange, der IKKE fælder en tåre den dag! Hav en rigtig dejlig dag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.