Frøbel Sem eller sydhavnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.857 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Er der nogen som går der? Og som evt. kan fortælle om det er gode steder?

Overvejer at søge ind på pædagog udd. og vil lige høre ad om nogen kan fortælle lidt om det.

Også gerne nogen som måske er kommet ind via RKV. Hvad det krævede osv.

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

dorthemus

Jeg er uddannet pædagog fra Københavns Socialpædagogiske Seminarium i Sydhavnen. Jeg var glad for at gå der, der var gode og dygtige lærere, men det var (er?) et meget projektorienteret semi så det kræver en god desciplin  

Men jeg er jo uddannet for næsten 10 år siden så meget er nok sket rent uddannelsesmæssigt siden 

Held og lykke med valget!

Anmeld

26. februar 2010

N&J

dorthemus skriver:

Jeg er uddannet pædagog fra Københavns Socialpædagogiske Seminarium i Sydhavnen. Jeg var glad for at gå der, der var gode og dygtige lærere, men det var (er?) et meget projektorienteret semi så det kræver en god desciplin  

Men jeg er jo uddannet for næsten 10 år siden så meget er nok sket rent uddannelsesmæssigt siden 

Held og lykke med valget!

Jeg er så uddannet derfra, altså kssem, i 2008 og ja det er stadig sådan, men det var en fantastisk skole, med lidt kaos, men super

Anmeld

26. februar 2010

blomst84

Alexis skriver:

Er der nogen som går der? Og som evt. kan fortælle om det er gode steder?

Overvejer at søge ind på pædagog udd. og vil lige høre ad om nogen kan fortælle lidt om det.

Også gerne nogen som måske er kommet ind via RKV. Hvad det krævede osv.

Tak

Jeg er lige blevet uddannet fra sydhavnen i januar  super dejligt og fagligt sted... men ja det er meget projektorienteret, som er super hvis man ikke er til at sidde på skolebænken.. men hellere vil fordybe sig i noget der har interesse.. Har i hvert fald været super glad for at gå der   held og lykke med valget 

Anmeld

27. februar 2010

dorthemus

NikitasMoar skriver:

Jeg er så uddannet derfra, altså kssem, i 2008 og ja det er stadig sådan, men det var en fantastisk skole, med lidt kaos, men super

Jeg husker også, at jeg var mega forvirret i starten, men jeg blev rigtig glad for at gå der

Anmeld

27. februar 2010

CS

Jeg er uddannet fra København Socialpæd. semi. 2003 der var SÅ super, jeg var rigtig glad for at gå der - men som der er et par stykker der skriver, lidt kaotisk i starten men det var de bedste år. 

Christina

Anmeld

11. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tror jeg søger ind på kvote 2 i morgen. Med RKV. SÅ kryds lige basserne for mig piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.