Hvornår ville I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

lululupo

få taget billeder af maven??? Kunne godt tænke mig at få taget billeder hos en fotograf af maven, men hvornår kan/ bør dette gøres??? Allerede nu strutter den meget, men den må gerne blive større dog vil jeg self også gerne stadig se nogenlunde ud??? Hjælp

Christina uge 25

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Pige2009

Det er svært at vurdere uden at have set et eneste billede af din mave, som den ser ud nu Må vi ikke se et?

K.h. Linda

Anmeld

23. februar 2010

Low

Det er svært at sige. Jeg tror det er en smags sag. Men uge 30 tror jeg evt. ville være en god uge..

Anmeld

23. februar 2010

Risen

lululupo skriver:

få taget billeder af maven??? Kunne godt tænke mig at få taget billeder hos en fotograf af maven, men hvornår kan/ bør dette gøres??? Allerede nu strutter den meget, men den må gerne blive større dog vil jeg self også gerne stadig se nogenlunde ud??? Hjælp

Christina uge 25

jeg har sammen med fotograften bestilt en tid 3 uger før termin ..  

Anmeld

24. februar 2010

lululupo

Baagøe skriver:

Det er svært at vurdere uden at have set et eneste billede af din mave, som den ser ud nu Må vi ikke se et?

K.h. Linda

Har kun et enkelt det er ca 4 uger gammelt.....Vil hellere have taget et " Rigtigt "

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2010

Laulund87

jeg fik taget i uge 30, da jeg gerne ville se meget gravid ud

Anmeld

24. februar 2010

LRJ

Jeg fik af vide af ham der skal fotografere mig at han Tidligst vil gøre det i uge 35 fordi det er pæneste med en højgravid mave så jeg får dem taget i uge 36

Anmeld

24. februar 2010

Laulund87

der er jo meget forskelligt hvor gravid man ser ud i en bestemt uge

jeg ville ikke turde vente så længe, man kunne jo ske at føde inden!

Anmeld

24. februar 2010

lululupo

Ja jeg er også bange for at føde inden man når det, men tror jeg satser på uge 32/33 så..... Mange tak for hjælpen alle sammen...

Og ups kunne vist ikke lige finde ud af det med at vende billedet rigtigt

Anmeld

24. februar 2010

louiseHasselstrøm

Jeg fik taget mine billeder af maven 14 dage før min temin... Da jeg ikk have så stor en mave, ville jeg se om den ikk ku nå at vokse lidt inden...

Men det gjorde den så ikk rigtig og det resulteret så i at fotogarfen troede jeg kun var 5-6 måneder henne.

Måtte derfor stritte så meget maven som muligt... hehe

Så tror det er meget forskelligt... syntes man skal vurdere det udfra hvor meget ens mave er vokset i løbet af graviditeten... 

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.