Bliver snart gal i hovedet kan sgu godt forstå at jeg har stress, nu må han godt snart se at komme over alt det sygdom som har været on and off siden juli måned, hallo JULI måned, hvad sker der for det, og han er bare sådan en sød dreng og så skal det gå ud over ham. Har allerede fået en påmindelse om fravær på skolen pga han har været syg, så igår fik jeg min mor til at tage ham selvom hun egentlig ikke kan holde til det, og imorgen skal han derud igen. Er rigtig glad for at hun vil hjælpe, men har det også rigtig skidt med det da jeg ved hun får det dårligt af det og bliver rigtig træt når hun har ham i flere timer
og ved hun kun siger ja for at jeg ikke bliver smidt ud og selvfølgelig fordi at hun elsker Emil, men i ved hvad jeg mener
Emil har nu været syg i rigtig mange dage, har haft høj feber i 3 dage nu, ligger godt over de 39 nu er den 39.3. Har været til læge 3 gange. Og er rigtig arrig, var afsted igår fordi han fik spasmer og han kom akut til så vi kom forrest i køen, men de var væk da vi kom derned og så kunne hun ikke sige noget, det er så fair nok, tror jeg da. Afsted idag da han er mere sløj og det render bare ud af hans ene øre og han snakkede løs men jeg kunne slet ikke få hans opmærksomhed, er vis det man kalder at snakke i vildelse, han ville kun ligge på min arm og han vil kun drikke hvis jeg hælder det i ham og mad får han næsten intet af, han spiste slet ikke mad han sad bare og rodede i det. Nåh men tilbage til lægen, vi kommer ind og er bare sådan en smart ass der sidder der og han kigger lidt og lytter kigger øre og siger at øret er fint
ØRET ER FINT!! Det pisser ud af det og han siger det er fint
Og han var bare fin 
Emil ligner en der nærmest er ved at opgive, er total mørk rundt om øjnene og de er helt glas agtig og så pylre han sindsyg og er selv ved at græde for nu er det bare ved at være nok. Han har et eller andet med sine hænder som kommer og går, hvor han ligesom får ondt sidder og gnider dem imens han siger av og pylre. Lægen kiggede på hænderne og sagde at han ikke kunne se noget så der var nok ikke noget. JEG kender Emil og han siger ikke av og samtidig pylre rigtigt hvis der ikke er noget!!
Så mors lille dreng bliv nu rask.
Sorry min lidt hårde tone 
Anmeld