Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor får I et flot køkken.
Dejligt at det går så meget fremad med køknet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Lige lidt billeder af vores køkken-projekt. Det er slet ikke færdigt endnu, men det går den rigtige vej. Min stedfar har lavet hul til em-hætten idag, så den skal sættes op i aften.... og så mangler der lige at blive sat vand og el til..... der skulle jo laves hul i gulvet, til at trække vandrør op osv.... Imorgen skal der købes bordplade og hylder som skal hænge over bordet. Men her er lige lidt billeder.... 1. Vores gamle computerbord skal pilles ned2. Hold fast det roder!!!3. Det gamle køkken4. Carsten lægger gulv5. Så er nogle af elementerne på plads6. I hullet skal der stå en opvaskemaskine - og der skal anden bordplade på
Lige lidt billeder af vores køkken-projekt.
Det er slet ikke færdigt endnu, men det går den rigtige vej. Min stedfar har lavet hul til em-hætten idag, så den skal sættes op i aften.... og så mangler der lige at blive sat vand og el til..... der skulle jo laves hul i gulvet, til at trække vandrør op osv....
Imorgen skal der købes bordplade og hylder som skal hænge over bordet.
Men her er lige lidt billeder....
1. Vores gamle computerbord skal pilles ned2. Hold fast det roder!!!3. Det gamle køkken4. Carsten lægger gulv5. Så er nogle af elementerne på plads6. I hullet skal der stå en opvaskemaskine - og der skal anden bordplade på
det bliver jo en hel bal sal:0)
Det blir da bare super lækkert Tina :)
Hold op hvor ser det fedt ud
Kæft, et fedt køkken, Tina. Hvor er det fra??
Knus Mette
TbCp skriver: Det er liiiiidt snyd, det er bare sådan et "klik-gulv" der skulle være ret nemt at samle ... men jeg skal skisme alligevel ikke gøre noget forsøg da
Det er liiiiidt snyd, det er bare sådan et "klik-gulv" der skulle være ret nemt at samle ... men jeg skal skisme alligevel ikke gøre noget forsøg da
Tror stadigvæk ikke det var noget JEG skulle rode mig ud i: tror mænd er lidt mere modige på det punkt. De gør det sgu bare!
Anna-jonas skriver: Kæft, et fedt køkken, Tina. Hvor er det fra?? Knus Mette
Det er et HTH, men er "bare" det vi havde i forvejen.... minus topskabene som vi blev nødt til at sløjfe.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128