Lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Barbamama

Jeg var ved læge med Carla (og mig selv) i dag for at blive tjekket for lungebetændelse. Vi lyder som to søløver herhjemme og sørger for at Casper ikke sover om natten. He he. Vi havde ikke lungebetændelse nogen af os. Jeg har astma og lægen sagde at der var en mulighed for at det Carla havde var noget astmatisk bronkitis. Hvis hun hostede i mere end 3uger skulle jeg komme igen med hende. Jeg fik noget flydende Bricanyl med hjem til hende. Da jeg åbnede flasken herhjemme og lugtede til det kunne jeg med det samme lugte at det var noget jeg havde fået som barn. (mærkeligt med de lugte. De sidder bare fast!!!). Jeg ringede så til min mor og hun kunne bekræfte at jeg havde fået det. Jeg spurgte så hvad jeg havde fået det for og det var for bronkitis som jeg led meget af som barn. Og så fortalte hun at det havde hun OGSÅ lidt af som barn. Det lyder som om det er noget arveligt..... Det håber jeg virkelig ikke Carla skal igennem...... Det er bare så synd altså.... Jeg har ikke som sådan nogle mén af det som voksen andet end at jeg hoster i lang tid når jeg bliver forkølet og det gør min mor også.... Det er mega træls.... Bliver sgu bare så bekymret for min lille prut. Hader at dårlige ting er arvelige. Man har ikke lyst til at være skyld i at ens barn har det skidt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Vinker

Øv øv hvor træls at I sådan hoster. Håber I snart kommer af med det igen!

Håber godt nok heller ikke at lille Carla har arvet det, men sandsynligheden er der desværre lyder det til. Kan godt følge dig i at man ikke har det godt med at ens barn arver ens dårlige ting, men lad os håbe at det ikke er noget hun blir voldsom plaget af HVIS hun nu har det også...

Rigtig god bedring til jer

Anmeld

23. februar 2010

NaFe

Åhhh vor træls altså...

feluca fik konstateret asmatisk bronkitis i sidste uge...hun har hostet i 3 mdr nu.... Hun sidder faktisk næsten op og sover om natten.....to kæmpe puder har hun under hovedet...og jeg kan bare høre hende hoste natten lang...det er så skide synd altså...

Anmeld

23. februar 2010

Vingummien

michella80 skriver:

Jeg var ved læge med Carla (og mig selv) i dag for at blive tjekket for lungebetændelse. Vi lyder som to søløver herhjemme og sørger for at Casper ikke sover om natten. He he. Vi havde ikke lungebetændelse nogen af os. Jeg har astma og lægen sagde at der var en mulighed for at det Carla havde var noget astmatisk bronkitis. Hvis hun hostede i mere end 3uger skulle jeg komme igen med hende. Jeg fik noget flydende Bricanyl med hjem til hende. Da jeg åbnede flasken herhjemme og lugtede til det kunne jeg med det samme lugte at det var noget jeg havde fået som barn. (mærkeligt med de lugte. De sidder bare fast!!!). Jeg ringede så til min mor og hun kunne bekræfte at jeg havde fået det. Jeg spurgte så hvad jeg havde fået det for og det var for bronkitis som jeg led meget af som barn. Og så fortalte hun at det havde hun OGSÅ lidt af som barn. Det lyder som om det er noget arveligt..... Det håber jeg virkelig ikke Carla skal igennem...... Det er bare så synd altså.... Jeg har ikke som sådan nogle mén af det som voksen andet end at jeg hoster i lang tid når jeg bliver forkølet og det gør min mor også.... Det er mega træls.... Bliver sgu bare så bekymret for min lille prut. Hader at dårlige ting er arvelige. Man har ikke lyst til at være skyld i at ens barn har det skidt.....

Åh hvor jeg kender det EMil har det fra mig af, og er virkelig ikke sjovt.

Man ved fra sig selv at man får lidt et chok eller hvad man skal kalde det hvis man får et anfald og så når en i den str får det, det er bare rigtig øv. Man kan ikke forkalre eller onget og de bliver så ked af det.

Krydser fingre for at det bare er en slem forkølelse hun har og at den er væk efter de 3 uger

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Jeg vil lige berolige dig lidt, og fortælle at risikoen jo er der, men mange børn får AB, da deres lunger ikke er helt udviklede og det kan de vokse fra. Der er mange i min familie, der har haft det som små, men er vokset fra det...

Emma har det jo osse, men jeg håber hun vokser fra det, selv om hendes far har astma... Så selv om hun skulle have AB, så er det ikke ensbetydende med at hun bliver ved med at have det...

Håber dog, at hun snart holder op med hosten, og slet ikke får AB.  

Anmeld

24. februar 2010

Barbamama

Tak for alle jeres søde svar. Nej det er bare ikke sjovt at man kan høre ens barn hoste helt vildt igennem hele natten. Stakkels pige altså. Jeg håber også at hvis det er det hun har at hun vokser fra det. Jeg snakkede lige med lægen til morges for hun fik det vildeste hosteanfald i nat og jeg måtte have hende op af sengen. Hun kunne næsten ikk holde op med at hoste og hun græd helt vildt. Så lavede jeg en flaske til hende så hun fik lidt varmt i halsen og gav hende samtidig nogle næsedråber. Det hjalp lidt. Men åh altså..... Men jeg skal bare fortsætte med bricanyl til hende.

Anmeld

24. februar 2010

Jules

Måske vi skulle lave en søløve kor :) Sådan lyder Viktor og mig også... Det er gør desværre bare av av :(

Det er noget værre noget sådan noget bronkitis. for det ikk er det!

Anmeld

24. februar 2010

Barbamama

Jules skriver:

Måske vi skulle lave en søløve kor Sådan lyder Viktor og mig også... Det er gør desværre bare av av

Ja det kunne vi sagtens. he he. Har faktisk lige skrevet til min veninde og spurgt om hun har lyst til at besøge to søløver. Hi hi. Det ville hun heldigvis gerne. Træls at bruge sin vinterferie på at sidde derhjemme og pleje sig selv og sit barn....

Casper sov også inde i stuen i nat, for han kan ikke sove for vores gøen...

Anmeld

24. februar 2010

Barbamama

Jules skriver:

Måske vi skulle lave en søløve kor Sådan lyder Viktor og mig også... Det er gør desværre bare av av

Ja det kunne vi sagtens. he he. Har faktisk lige skrevet til min veninde og spurgt om hun har lyst til at besøge to søløver. Hi hi. Det ville hun heldigvis gerne. Træls at bruge sin vinterferie på at sidde derhjemme og pleje sig selv og sit barn....

Anmeld

24. februar 2010

Jules

michella80 skriver:

Ja vi havde så mange planer...men nej nej....øv!

Sådan er det jo bare....

Jeg havde os forslået for Kristian at han ku sove nedenunder...Men det gad han nu ikke ;) Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.