Der er nogen i vores have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Miamaja

Igaar aftes ringede min skraemte mand mig op flere gange paa min mobil tlf. Han var ude og jogge i vores park som han plejer efter arbejde, og blev derefter forfulgt af ham her, hele vejen hjem!!!

Vi var bange for han skulle blive kort over saa gemalen lukkede ham ind i vores have og der er han nu og har vaeret der hele natten.

guldklumpen synes godt nok det er sjovt at have besog af SAA stor en vovse og var meget glad for at se ham imorges.

Hunden virker meget kaerlig, fredelig og velopdragen. Og klog! Han har vist at han kan aabne dorhaandtag. Desvaerre har han intet halsbaand! En del af mig ville virkelig gerne beholde ham, men vi kan ikke tage risikoen med et lille barn i hjemmet trods hunden umiddelbare godmodighed, og vores egen hund er bare IKKE glad for andre han hunde, saa det gaar slet slet ikke.

Saa nu har manden ringet efter internatet som nu skal komme og afhente ham i lobet af dagen. Jeg har saa ondt af hunden og sur paa nogle ejere som ikke engang kan finde ud af at putte et halsbaand med navn og tlf paa deres hund.

Pudsigt nok havde jeg dagen for taget et par t-bone steaks op til optoning til aftenens maden og det passede jo fint!  saa var der et dejligt kodben til vores egen hund, som sidder trist i garagen lige nu og til vores nyfundne fremmed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Neeej,hvor sød...håber dens ejere finder den,stakkels hund.

Anmeld

23. februar 2010

LineD

Åh hehe hvor er han(?) fin :) I må have ham til dr. dyr og se om han er chippet, ellers er det igang med printeren :) Smuk fremmed søger sine forældre ;)

Anmeld

23. februar 2010

Barbamama

Nååårh hvor er den sød!!!!! Og hvor er det dejligt I hjælper den godt videre. Nogle ville måske bare have ladet den strejfe.

Anmeld

23. februar 2010

lululupo

Håber virkelig i inder ejeren, nårhhhhhh

Anmeld

23. februar 2010

Miamaja

UPDATE: Dyreinternatet kom for kort tid siden og fik scannet den med det samme. Den havde heldigvis en microchip saa han ringede til ejerne med det samme (de bor i nabolaget) og er nu paa vej hjem igen.

Heldigvis! Min mand og jeg var noget bekymret for den stakkels hund. Og ja, jeg var noget overrasket over at se hvad min mand kom hjem med, men heldigvis var hunden meget sod og rar. Haaber dog ikke det sker igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.