Opdatering på Trines tilstand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

oo

(ja altså, ikke min) jeg ville lige opdatere her, jeg har lige fået en sms fra Trine:

"Tja de kan ikke rigtig finde ud af hvor det blod kommer fra. Både i opkast og afføring er der blod og de kan se jeg har en infektion i kroppen men umiddelbart kan de ikke finde den. Imorges var mit blodsukker kritisk lavt, så der var jeg dælme skidt, men nu har de fået det op, så har det bedre men får stadig rysteture og vilde mavesmerter. Imorgen skal jeg ha en kikkert ned i maven, for om de kan finde noget den vej"

altså hvor er det uhyggeligt! og lille Malucca fylder 1 år om bare to dage  Er der ikke nogen der har overskuddet til at finde på et eller andet rigtig dejligt til Trine og lillepigen når hun kommer (rask) hjem? Jeg er stadig nede med meget svær kvalme (læs opkastninger hver time), så jeg håber der er nogen der kan finde på noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

anna-jonas

Det er så synd...........hun ligger der helt alene, og har det skidt. Der kommer nu også blod ud forneden..............og hendes infektionstal er steget yderligere. En ultralydscanning tidligere i dag, viste desværre ikke noget.

Jeg skulle hilse jer alle mange gange, og sige tak for alle jeres beskeder og søde ord. Hun har læst dem på hendes mobil...........smart.

Knus Mette

Anmeld

23. februar 2010

TbCp

Aj altså for hulan da!...

Anmeld

23. februar 2010

Ranarupta

Puh, har slet ikke fulgt med i, hvad der sker med hende, men det lyder godt nok skidt!

Rigtigt god bedring til Trine!!!

Anmeld

23. februar 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare synd..... Åh altså... Føler både med hende men også med Malucca som jo ikke forstår en dyt af det hele. Hvor er det bare forfærdeligt.... Tænker så meget på hende. Jeg håber virkelig snart de finder ud af hvad hun fejler så de kan behandle hende..... Ved slet ikke hvad jeg skal sige.....  Til jer med hendes nummer: Send hende en masse knus og varme tanker.

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der bor tæt på hende? Bare mht at bestille blomster eller et eller andet så hun bliver opmuntret en smule?

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

Stakkels søde Trine altså...  Nu må de se at finde ud af, hvad der er galt, så du kan blive frisk igen!!!

Anmeld

23. februar 2010

KWL

God bedring søde

Tænker på dig

Anmeld

24. februar 2010

lion

Rigtig god bedring.

Knuz Herfra

Anmeld

24. februar 2010

Karo

Sikke noget møg

Vi må håbe at de finder ud af hvad der er i vejen med hende, så de kan få hende på højkant hurtigt igen.

Godbedring herfra.

Anmeld

24. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

(ja altså, ikke min) jeg ville lige opdatere her, jeg har lige fået en sms fra Trine:

"Tja de kan ikke rigtig finde ud af hvor det blod kommer fra. Både i opkast og afføring er der blod og de kan se jeg har en infektion i kroppen men umiddelbart kan de ikke finde den. Imorges var mit blodsukker kritisk lavt, så der var jeg dælme skidt, men nu har de fået det op, så har det bedre men får stadig rysteture og vilde mavesmerter. Imorgen skal jeg ha en kikkert ned i maven, for om de kan finde noget den vej"

altså hvor er det uhyggeligt! og lille Malucca fylder 1 år om bare to dage  Er der ikke nogen der har overskuddet til at finde på et eller andet rigtig dejligt til Trine og lillepigen når hun kommer (rask) hjem? Jeg er stadig nede med meget svær kvalme (læs opkastninger hver time), så jeg håber der er nogen der kan finde på noget?

fårk.... nu tuder jeg sgu! for F da...... det kunne være fedt at smide den hyggeligste fest for dem når trine kommer hjem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.