Om en Uge så....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

ChatH

Tja vi er nu så langt at vi regner med at vi får hvores ting hjem om en uge.. 1 UGE!!!! Det er vildt fedt, men ikke om jeg overhovedet kan overskue det! Jeg glæder mig afsindigt  til at vi kan blive en normal familie igen der selv bestemmer i vores eget hus, men frygter et eller andet sted også de følger det har og vil tage med sig at vi ikke har været alene de sidste 10 måneder snart 11..

Jeg føler selv jeg lyder skide utaknemlig når jeg siger det, for hatten af til mine forældre for at have ladet os bo her og arbejde her i al den tid, men det er og har bare ikke været en dans på roser for os.

Når man bor sammen med andre går meget af tiden med at "indordne" sig. ( Forstå mig ret). og et eller andet sted er jeg sku lidt ræd for at vi skal hjem og finde ud af vores egen rytme igen. KAN VI DET? og pigerne skla hjem og have nogen andre grænser og regler end de har nu, samt de højst sandsynlig kommer til at savne mormor og morfar. De synes nemlig det er rigtig fedt at vi er her allesammen.

Ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men vi regner med at vi skaal hjem og en uges tid, lidt mere måske - møblerne skal også lige sættes ind og sådan Det er fedt men vildt mærkeligt også.

Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

anna-jonas

Chatarina..............det er da bare så FEDT, i SKAL HJEM!!!!!!! Det tager nok lidt tilvænningstid, men så tror jeg at i finder ind i jeres egen hverdagsrytme.

Glæder mig til at se billeder af det "nye" hus.

Knus Mette

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

Så du har det lidt som når man flytter hjemmefra 1. gang???

Men I skal HJEEEM, hvor bliver det fantastisk dejligt for jer!!!!

Anmeld

24. februar 2010

lion

Hvor er det bare fedt at I kan flytte hjem igen.

Men jo der kommer mange tanker frem når man ikk har boet hos en selv i næsten 11 mdr. Men det skal nok gå det hele.

Anmeld

24. februar 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at i snart skel hjem igen

I skal nok hurtigt falde ind i en ny rytme, og pigerne vænner sig nok også hurtigt til at komme hjem igen og væk fra mormor og morfar. Hvor har det dog været stort at dine forældre har hjulpet jer så meget, men jeg kan nu godt forstå du glæder dig til at komme hjem, for det er bare ikke det samme.

Jeg blev helt glad på jeres vejne da jeg så i snart skal hjem.

Anmeld

24. februar 2010

Jules

Hvor lækkert :) Det skal nok blive godt

Anmeld

24. februar 2010

ChatH

Tak skal i have allesammen!! I er skønne!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.