Tja vi er nu så langt at vi regner med at vi får hvores ting hjem om en uge.. 1 UGE!!!! Det er vildt fedt, men ikke om jeg overhovedet kan overskue det! Jeg glæder mig afsindigt til at vi kan blive en normal familie igen der selv bestemmer i vores eget hus, men frygter et eller andet sted også de følger det har og vil tage med sig at vi ikke har været alene de sidste 10 måneder snart 11..
Jeg føler selv jeg lyder skide utaknemlig når jeg siger det, for hatten af til mine forældre for at have ladet os bo her og arbejde her i al den tid, men det er og har bare ikke været en dans på roser for os.
Når man bor sammen med andre går meget af tiden med at "indordne" sig. ( Forstå mig ret). og et eller andet sted er jeg sku lidt ræd for at vi skal hjem og finde ud af vores egen rytme igen. KAN VI DET? og pigerne skla hjem og have nogen andre grænser og regler end de har nu, samt de højst sandsynlig kommer til at savne mormor og morfar. De synes nemlig det er rigtig fedt at vi er her allesammen. 
Ved ikke helt hvor jeg ville hen med det her, men vi regner med at vi skaal hjem og en uges tid, lidt mere måske - møblerne skal også lige sættes ind og sådan
Det er fedt men vildt mærkeligt også.
Chatarina
Anmeld