Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.615 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

SHERO

Nu har SP'en i min mødregruppe ikke særlig bekymret, men vidste heller ikke hvad det kunne være, hendes bud var hormonknopper, men synes bare det ser så voldsomt ud, så kunne være nogen der havde oplevet noget lign.

Han har små røde knopper, flest i nakken og i panden, men også på kinder, og nu er de også begyndt at komme på hals og brystet... Nogen der har en idé??

Det startede i weekenden, og synes bare der kommer flere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

SHERO

hov glemte billedet....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2010

Corn

det kan også være varmeknopper, men jeg synes det ligner hormonknopper.... Anton havde enormt mange og de er jo ikke særlig pæne

Anmeld

23. februar 2010

bette

ville også gætte på varmeknopper eller homonknopper..

Anmeld

23. februar 2010

Winnie

Tullen85 skriver:

Nu har SP'en i min mødregruppe ikke særlig bekymret, men vidste heller ikke hvad det kunne være, hendes bud var hormonknopper, men synes bare det ser så voldsomt ud, så kunne være nogen der havde oplevet noget lign.

Han har små røde knopper, flest i nakken og i panden, men også på kinder, og nu er de også begyndt at komme på hals og brystet... Nogen der har en idé??

Det startede i weekenden, og synes bare der kommer flere..

Homon knopper tror jeg, det har min datter også  og de er jo næsten samme alder

Anmeld

23. februar 2010

SHERO

Taaark skal i ha... :-D Så er jeg mere rolig hehe, synes bare de er kommet så pludseligt..

Anmeld

23. februar 2010

lilleløven

Min søn (på 7 uger) fik de samme knopper for et par uger siden.          Min læge sagde at det er hormonknopper der godt kan komme til at se lidt værre ud når han får det varmt...

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

Det der er ingenting i forhold til alle de hormonknopper min datter Laura havde. De kunne komme over natten og være overalt, og så kunne de være væk igen næste dag. Så jeg tror ikke, du skal bekymre dig

K.h. Linda med Laura på 4 mdr. og nu helt uden hormonknopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.