Hej
.
Jeg har lige lyst til at fortælle om min dag i dag selv om den ikke engang er slut endnu. Det har været en rigtig blanede dag i dag hvor jeg har været rigtig irriteret og så har jeg været helt blød i mine knæ.
Det startede med at jeg blev ringet og af scanningsjordemoderen kl. 07:30 og hun fortalte at der var ikke nok folk så hun var alene og hun blev nød til at rykke den tid til 3D scanning som jeg havde bestilt til på søndag. Der tænkte jeg bare øv men der er ikke så meget at gøre ved det. Så ville jeg lige sende en mail til dem fordi jeg ikke fik spurgt om de så stadig havde styr på hvilken slags bestilling jeg havde bestilt og hvor henne. Da jeg havde sendt den mail så rik jeg en retur mail om at de havde vinterferie og var først tilbage den 22. Og det er altså den 23 i dag og så er min tanke at nogle på den klinik har holdt forlænget vinterferie og det er da lidt tavligt for den sidste som er på arbejde synes jeg. Så skal hun ringe rundt og sige til gravide kvinder med masser af homoner at deres tid bliver rykket
.
Kl. 09:00 møder jeg på jobcenteret og der fortæller hun mig at hun bliver nød til at sætte mig igang med noget, hvilket også er helt fair synes jeg. MEN hun rykker mig over på CKB skolen for 3 gang og jeg prøver at forklare hende at det virkelig ikke er noget for mig, at undervisningen ikke er god og så forklare hun mig at hun ikke rigtig kan sætte mig over på andet da jeg ikke ved hvad jeg vil uddanne mig til og jeg kan ikke nå at tage et grundforløb inden jeg skal på barsel men den skole kunne hjælpe mig med andre ting end at blive afklaret med mine uddannelse planer, de kan også hjælpe mig med at sætte mig i forbindelse med en sagsbehandler hvilket jeg forgæves har forsøgt da jeg ikke kan blive boende der hvor jeg bor. Så til sidst på jobcenteret fortæller hun at politikerne har afskaffet godtgørelse hos nogle kontanthjælps modtager og det vil sige at jeg mister min godtgørelse på 400kr og skal selv betale næsten 500kr for et månedeskort ud af min kontanthjælp
. Der fik man næsten lyst til en smøg men jeg er selvfølgelig stoppet med at ryge
.
Jeg går så over til fisketorvet og tænker at de 1500kr jeg har lagt til side til den 3D scanning må gerne må til noget mad og noget baby tøj for jeg har fået penge igen når jeg skal til scanning på søndag. Jeg får så købt noget rigtig og sødt baby tøj i H&M, jeg ville gerne have vist det men jeg kan ikke finde den ledning til min mobil jeg skal bruge til det. fisketorvet har nogle rigtig flotte saltvandsfisk som jeg faldt helt i staver over og jeg stod bare og gloede på den imens de svømmede rundt og jeg drak min mælk
. Så ville jeg så til at gå hjem af men en mobil-haløj-mand stopper mig og jeg falder selvfølgelig for det og tilmelder mig dette. Men der er ingen binding og hvis jeg ikke vil bruge det kan jeg bare ligge simkortet væk eller smide det ud så det går nok
.
Jeg tænker at jeg kan lige så godt køre forbi min læge og få bestilt en til hos ham for nu er jeg 24+0 uger henne. Og jeg kommer der hen og jeg har aldrig været der før for jeg har skiftet adr. da jeg kommer ind af døren så er der 2 rum, 1 gang og 1 toilet. Jeg tænker at det ser lidt suspekt ud selv om det ser flot og helt nyt ud. Han kommer så hen til mig og siger at han har ingen kontordame da han er helt nyopstartet men flink er han sku. Jeg kommer ind og sætter mig ned på en stol og fortæller at jeg vil bestille en tid osv. og jeg får så en til til imorgen. Jeg har en glas med som jeg skal tisse i der hjemme og så tage det med hen til ham imorgen. jeg synes bare det er uderligt at jeg skal gøre det der hjemme. Hos min gamle læge der gjorde jeg det oppe hos dem, nå men skidt pyt med det
.
Jeg kommer så hjem og kl. er kun 12..
.. jeg troede klokken var meget mere hehe så nu sidder jeg har ved min computer og slapper lidt af. Jeg skal ud og vaske det tøj jeg har købt til den lille dreng inde i mig
. Og så skal jeg ud og gå med mine hunde.
Det blev vist lidt langt det her hehe. Hvis i har noget i vil kommentere eller måske fortælle om jeres dag så kom med det 
Kærlig Hilsen Ditte, 24+0
Anmeld