Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhhhh gud.... hvor jeg dog føler mig som jordens heldigste menneske!!
Dette bliver nok en træls tråd!
Men seriøst så har jeg jordens dejligste lille pige. Hun kan til enhver tid få mig til at glemme alle sorger og bekymringer
Her for lidt siden da vi sidder og spiser frokost, kommer hun over og sidder hos mig og spiser.
Efter 5 min vender hun sig pludseligt imod mig, smiler og giver mig den STØRSTE krammer Sådan sidder hun og krammer mig et sted imellem 5 og 7 min, uden at sige et ord. Så kigger hun igen på mig, smiler og giver mig et myz.
Hvor er det bare fantastisk at mærke den kærlighed fra ens børn. Især når den kommer så uventet
Jeg begyndte selvfølgelig lige så stille at tude, over hvor skøn hun er Men det er der jo ikke så meget nyt i
Men hold op hvor jeg føler mig velsignet med sådan en skøn lille pusling
Det er sgu ufatteligt så meget kærlighed man kan have til sine børn
Elsker hende bare af hele mit hjerte
Knus til jer alle, fra en SUPER stolt mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Milla-Victoria's mor skriver: Åhhhh gud.... hvor jeg dog føler mig som jordens heldigste menneske!! Dette bliver nok en træls tråd! Men seriøst så har jeg jordens dejligste lille pige. Hun kan til enhver tid få mig til at glemme alle sorger og bekymringer Her for lidt siden da vi sidder og spiser frokost, kommer hun over og sidder hos mig og spiser. Efter 5 min vender hun sig pludseligt imod mig, smiler og giver mig den STØRSTE krammer Sådan sidder hun og krammer mig et sted imellem 5 og 7 min, uden at sige et ord. Så kigger hun igen på mig, smiler og giver mig et myz. Hvor er det bare fantastisk at mærke den kærlighed fra ens børn. Især når den kommer så uventet Jeg begyndte selvfølgelig lige så stille at tude, over hvor skøn hun er Men det er der jo ikke så meget nyt i Men hold op hvor jeg føler mig velsignet med sådan en skøn lille pusling Det er sgu ufatteligt så meget kærlighed man kan have til sine børn Elsker hende bare af hele mit hjerte Knus til jer alle, fra en SUPER stolt mor
det kan da også tage pusten fra en hver mor!
Åh det er bare så skønt når ens børn giver en krammer...
Kan godt forstå du er glad... Og selvfølgelig bliver man da lidt "tudemarie" når sådan noget sker... det er jo det herligste...
Knus til dig...
super skøn tråd
En træls tråd????? Jeg synes da det var et dejligt indlæg. Og ja man fatter slet ikke hvor stor kærligheden til ens børn er. Det er så voldssomt at det næsten gør ondt!!!!
Åh hvor sødt
Skøn lille prinsesse du har... Og mon ikke hun har det fra moderen...
Knus Lene
åh fantastisk tråd..
håber også min datter blir lige så kærlig mod sin mooar som din prinsesse, som jeg har kunne læse i flere tråde og denne..
mange knus cille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128