Som jeg har skrevet er min mor jo tit syg, efter hun havde kræft og især her på det sidste.
Hun ringede så i går til lægen for at få en tid, da hun har tabt sig ALT ALT for meget den sidste måned, men måske meget normalt når man har været syg med lungebetændelse hele måneden. Hun fik så tid i dag.
Min mor har så lige ringet, da jeg bad hende om det, Jep hun har tabt sig for meget og skal på apoteket for at købe ernæringsdrikke, da hendes vægt siger 44 kg, min mor er 174 cm høj, så hvor er hun vild tynd, men hun havde på taget 300g på, på mindre end 1 uge.
Men det er ikk det væreste. Min mor har i mange år haft skænket loft ude på wc'et så der ikk var så højt til loftet og det ikk rungede. I går fjernede vi det så, eller min stedfar og en ven fjernede det. De måtte lave hul midt i loftet da de ikk kunne få fat med et koben eller andre ting i siden ved væggen. Men det vidste sig så at der var sorte pletter i loftet, og Helene her havde vildt svært ved at gå på wc'et lige efter uden at jeg dårligt kunne trække vejret, jeg kunne mærke støvet fra loftet og fugten fra de sortepletter. Det virser sig så at det er SKIMMELSVAMP min mor har i loftet, gad vide hvor længe det har været der, det kan jo været det har en stor effekt på hvorfor min mor har så meget hovedpine og er syg. Så hun må her kl. 12 ringede til lægen for at fortælle ham, at der er skimmelsvamp derhjemme, så han kan finde ud af om det har noget med at hun er så tit syg.
Men hvorfor skal det altid gå ud over min kære mor.....
Anmeld