Hvorfor lige min mor ALTID.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

lion

Som jeg har skrevet er min mor jo tit syg, efter hun havde kræft og især her på det sidste.

Hun ringede så i går til lægen for at få en tid, da hun har tabt sig ALT ALT for meget den sidste måned, men måske meget normalt når man har været syg med lungebetændelse hele måneden. Hun fik så tid i dag.

Min mor har så lige ringet, da jeg bad hende om det, Jep hun har tabt sig for meget og skal på apoteket for at købe ernæringsdrikke, da hendes vægt siger 44 kg, min mor er 174 cm høj, så hvor er hun vild tynd, men hun havde på taget 300g på, på mindre end 1 uge.

Men det er ikk det væreste. Min mor har i mange år haft skænket loft ude på wc'et så der ikk var så højt til loftet og det ikk rungede. I går fjernede vi det så, eller min stedfar og en ven fjernede det. De måtte lave hul midt i loftet da de ikk kunne få fat med et koben eller andre ting i siden ved væggen. Men det vidste sig så at der var sorte pletter i loftet, og Helene her havde vildt svært ved at gå på wc'et lige efter uden at jeg dårligt kunne trække vejret, jeg kunne mærke støvet fra loftet og fugten fra de sortepletter. Det virser sig så at det er SKIMMELSVAMP min mor har i loftet, gad vide hvor længe det har været der, det kan jo været det har en stor effekt på hvorfor min mor har så meget hovedpine og er syg. Så hun må her kl. 12 ringede til lægen for at fortælle ham, at der er skimmelsvamp derhjemme, så han kan finde ud af om det har noget med at hun er så tit syg.

Men hvorfor skal det altid gå ud over min kære mor.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Som jeg har skrevet er min mor jo tit syg, efter hun havde kræft og især her på det sidste.

Hun ringede så i går til lægen for at få en tid, da hun har tabt sig ALT ALT for meget den sidste måned, men måske meget normalt når man har været syg med lungebetændelse hele måneden. Hun fik så tid i dag.

Min mor har så lige ringet, da jeg bad hende om det, Jep hun har tabt sig for meget og skal på apoteket for at købe ernæringsdrikke, da hendes vægt siger 44 kg, min mor er 174 cm høj, så hvor er hun vild tynd, men hun havde på taget 300g på, på mindre end 1 uge.

Men det er ikk det væreste. Min mor har i mange år haft skænket loft ude på wc'et så der ikk var så højt til loftet og det ikk rungede. I går fjernede vi det så, eller min stedfar og en ven fjernede det. De måtte lave hul midt i loftet da de ikk kunne få fat med et koben eller andre ting i siden ved væggen. Men det vidste sig så at der var sorte pletter i loftet, og Helene her havde vildt svært ved at gå på wc'et lige efter uden at jeg dårligt kunne trække vejret, jeg kunne mærke støvet fra loftet og fugten fra de sortepletter. Det virser sig så at det er SKIMMELSVAMP min mor har i loftet, gad vide hvor længe det har været der, det kan jo været det har en stor effekt på hvorfor min mor har så meget hovedpine og er syg. Så hun må her kl. 12 ringede til lægen for at fortælle ham, at der er skimmelsvamp derhjemme, så han kan finde ud af om det har noget med at hun er så tit syg.

sikke noget lort.... rent ud sagt!  det er vigtigt i fgår kigget efter hvor meget der ellers er angrebet af skimmelsvampen...

Anmeld

23. februar 2010

Ida.

Hun skal UD derfra - det er da helt sikkert pga. skimmelsvampen, at hun er så meget syg! Det er bare slet slet ikke godt for hende at befinde sig i samme hus som det skidt!! ØV hvor er det synd for hende - og for jer! Håber snart hun får lidt modgang, så I også kan få lidt fred i sindet ift. hende!

Anmeld

23. februar 2010

oo

idamaria83 skriver:

Hun skal UD derfra - det er da helt sikkert pga. skimmelsvampen, at hun er så meget syg! Det er bare slet slet ikke godt for hende at befinde sig i samme hus som det skidt!! ØV hvor er det synd for hende - og for jer! Håber snart hun får lidt modgang, så I også kan få lidt fred i sindet ift. hende!

hov søde, du mener vel medgang

ih, sikke noget, Helene! men det kan jo være I har forklaringen der og at hun får det tusinde gange bedre hvis hun rykker over i en anden lejlighed? det kunne være FEDT

Anmeld

23. februar 2010

Dictes mor

Hold da op, hvor er din mor bare hårdt ramt. Og skimmelsvamp skal man ikke kimse af, det er ikke godt, og da slet ikke, når hun i forvejen er svækket af sygdom... Har I fundet ud af en måde at få det væk på, og om forsikringen måske kan dække ombygningen så, når nu der er fundet svamp, det kan jo godt være.

Jeg håber, at hun får det bedre nu, hvor I får ryddet ud i de dumme skimmelsvampe, sådan noget må hun da ikke bo i. Godt I er der til at hjælpe!

Anmeld

23. februar 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

hov søde, du mener vel medgang

ih, sikke noget, Helene! men det kan jo være I har forklaringen der og at hun får det tusinde gange bedre hvis hun rykker over i en anden lejlighed? det kunne være FEDT

AJ hvad skete der lige dér SELVFØLGELIG mener jeg MEDgang!!!

Anmeld

23. februar 2010

anna-jonas

Helene....................det skal meldes til embedslægen, at der er skimmelsvamp i huset, og at din mor er og har været meget syg. Derved bliver kommunen pålagt at tage prøver fra loftet...............så man kan påvise om det er en farlig svamp (aspergilus svamp). Hvis det er den, må der IKKE bo mennesker i lejligheden, da den er meget sygdomsfremkaldende.

Hendes egen læge kan anmelde det til embedslægen.

Jeg har slev prøvet at være VIRKELIG syg, og næsten dø p.g.a en allergisk reaktion på netop sådan en svamp. Og der var det lægerne på hospitalet der anmeldte det.

God bedring med hende.

Knus Mette

Anmeld

23. februar 2010

Bondepigen

Håber din mor kan flytte i en skimmelfri lejlighed, så hun kan få det godt igen. Mine forældre boede osse i en lejlighed med skimmelsvamp i flere år...de havde lungebetændelse konstant, specielt min far...men efter de flyttede har de ikke døjet med lungebetændelse, kun 1-2 gange på 6 år, hvor de før havde det hvert år.

Anmeld

23. februar 2010

Vingummien

Ej hun er sgu da godt nok meget uheldig med alt lige pt. Har hun ikke et sted hun kan være indtil der er styr på det svamp?

Anmeld

23. februar 2010

Skouboe

lion skriver:

Nu kommer forsikringsnørden lige en kort overgang op i mig...

Meld det til husforsikringen omgående. Svamp er så vidt jeg husker dækket, og så betaler forsikringen både for renovering og genhusning af dine forældre mens badeværelset bliver ordnet...

Og øv altså iøvrigt  Håber at de får en løsning på det hurtigst muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.