Hey allesammen 
Jeg håber, at der er en eller anden derude der kan hjælpe mig 
jeg er 19 år gammel (snart 20 år) og har haft en meget regelmæssig menstruation (altid 28-30 dage) siden 13-14 års alderen (begyndte at få mens som 12-årig)
Jeg har verdens dejligste og mest omsorgsfulde kæreste man kan ønske sig (på 25 år). Siden juni måned har jeg ikke været på p-piller, og har haft ubeskyttet samleje siden august-måned. Vi ønsker os begge to utrolig meget et barn. Mange vil måske synes, at jeg er for ung til at gå med sådan et brændene ønske, men det kommer helt inde fra hjertet. Jeg elsker børn, og har altid gjort det. Og jeg har også stor mulighed for at pusle med små baby'er og dem omkring 2 års alderen, eftersom alle mine nærmeste venner/veninder har 1 eller flere børn.
Det var så lidt om mig, men så er det det egentlige problem. Jeg blev gravid i oktober-måned, men aborterede meget tidligt i graviditeten (ved ikke helt præcis, men oplevede meget få symptomer), men men fik så mens igen 2. december. 30. december kom mens igen (som normalt), og den skulle så været kommet igen 27.-29. januar - men den er stadig ikke kommet! Så er gået ca. 4 uger over tid.
Min kæreste fortæller mig, at jeg de seneste par uger er blevet meget hidsig, og har kraftige humørsvingninger. Det ene øjeblik er jeg helt oppe at flyve, det næste næsten sur og tvær. Der er mange der har kommenteret, at jeg har humørsvingninger.
Jeg har taget ca. 2-3 kilo på siden første halvdel af januar - hvilket jeg ikke forstår, da jeg prøver at passe på hvad jeg spiser, og flere gange trodser sulten, da jeg holder fingrene væk fra alle mellemmåltider og snacks - men jeg er ALTID sulten. Spiser altid små portioner (ca. halvdelen af hvad andre spiser).
Har fået nogle kommentarer om, at jeg har fået mere fylde på andsigtet 
Mine bryster er blevet en del større, er ømme og klør (!). har fået mærkelige brede hofter og en stor røv. Min mave opfører sig meget mærkeligt. Har flere gange en mærkelig kvalme-fornemmelse og føler virkelig, at jeg skal kaste op, men ikke aligevel. Har fået et mere bizart forhold til mad end hvad jeg ellers i forvejen har. Mad som jeg ikke har kunnet fordrage før kan jeg nu uden problemer spise. Og mad, som jeg før ikke har været helt begejstret for, kan give mig kvlame nu - specielt svinekød og lammekød. Og jeg kan ikke holde igen med pasta, ris, kartofler, kartofelmos og andet tilbehør.
Min lugtesans har også forandret sig meget. Kan lugte alt muligt, som andre ikke kan lugte. Og kan med det samme - blot ud fra lugten - finde ud af, præcis hvilken mad svigermor står og laver i køkkenet.
ved at det nu blev et meget langt indlæg, men er bare meget forvirret over alle de forandringer der er sket med mig og min krop den seneste måned. jeg har taget 4 graviditetstest - den sidste for en uge siden - og de har alle været negative. Jeg er ikke indbilsk over symptomerne, fordi jeg er ellers en meget rolig person, der altid tager tingene som de kommer.
Jeg håber, at der er en eller anden derude der forstår mig og kan hjælpe mig
(har ikke fortalt noget til mine veninder om min udeblevne menstruation, fordi hvis jeg er gravid, vil jeg gerne kunne overaske dem)