er bare så i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2010

Anonym trådstarter

er anno fordi jeg er i tvivl.. 

jeg har været sammen med min kæreste i mange år, vi har en barn sammen på 3 år.

men nu har jeg snart fået nok...

vi arbejder begge to på fuld tid, men når vi er hjemme er det åbenbart kun mig, som skal ordne tingene i hjemmet, både mad, rengøring, oprydning, badning af barn, og alligevel spørg han kom jeg ik lige kan hente dit og dat, lave kaffe osv..  føler at jeg kun er der for at ordne hans hjem, made ham, og knalde ham engang imellem "undskyld mit sprog"...

syndes det er svært at tage den endelige beslutning...                 er lidt bange for ensomheden og om jeg kan klare det økonimsk..  og jeg hader ham jo ikke, er bare træt af, at han ikke hjælper til herhjemme...

vores andet problem er at han snorker vildt...  så jeg nogen gange bliver nød til at sove på sofaen, for at ku få lidt søvn...                  

pleace har brug for et råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Koen.

Anonym skriver:

vi arbejder begge to på fuld tid, men når vi er hjemme er det åbenbart kun mig, som skal ordne tingene i hjemmet, både mad, rengøring, oprydning, badning af barn, og alligevel spørg han kom jeg ik lige kan hente dit og dat, lave kaffe osv..  føler at jeg kun er der for at ordne hans hjem, made ham, og knalde ham engang imellem "undskyld mit sprog"...

syndes det er svært at tage den endelige beslutning...                 er lidt bange for ensomheden og om jeg kan klare det økonimsk..  og jeg hader ham jo ikke, er bare træt af, at han ikke hjælper til herhjemme...

vores andet problem er at han snorker vildt...  så jeg nogen gange bliver nød til at sove på sofaen, for at ku få lidt søvn...                  

hejsa.. tror du ikke i måske kunne sætte jer ned og snakke om hvordan du har det og så evt. lave en ugeplan over hvem der laver hvad

det med han snorker, kunne i prøve og spørge lægen om h*n evt. havde et råd for..

kæmpe herfra og håber det bliver bedre for jer

tanja 32 + 3

Anmeld

23. februar 2010

Pia.

ELSKER DU HAM ?

Hvis Ja - så er svaret meget enkelt, selvfølgelig skal du blive hos ham, men du skal sætte dig ned og finde en god løsning, som er god for jer begge to... Del tingene op, så i hver i sær har jeres eller aftal af man sætter sig ikke ned før de ting der skal ordnes er færdige... Måske arbejder i bedst sammen, måske bedst hver for sig... lige meget hvad er i nød til at finde en løsning, som er holdbar for begge parter ellers tror jeg desværre det ender med at du tager en beslutning som I begge to bliver kede af...

Hvis Nej - Ja så er svaret jo faktisk også meget enkelt så er det jo kun frygten for ensomhed og den manglende økonomi der holder dig tilbage, og så er det vist bare et spørgsmål om at tage springet og sige til dig selv at selvfølgelig kan du klare at være alene...

Jeg håber det bedste lige meget hvad du vælger, men kun du selv kan svare på det her spørgsmål - lyt til dig selv og dine følelser omkring din mand eller kæreste...

Knus fra Pia.

Anmeld

23. februar 2010

Anonym trådstarter

lillespurv19 skriver:

hejsa.. tror du ikke i måske kunne sætte jer ned og snakke om hvordan du har det og så evt. lave en ugeplan over hvem der laver hvad

det med han snorker, kunne i prøve og spørge lægen om h*n evt. havde et råd for..

kæmpe herfra og håber det bliver bedre for jer

tanja 32 + 3

jeg har prøvet at snakke med ham,   han forandre sig, og alligevel ca 14 dage efter er alt vendt tilbage i de gamle vaner igen..            

hans læge siger, at det første han skal er at tabe sig..  det kan godt være årsag til snorken..     føler ik han har lyst til at gi det et forsøg, og ja han ku godt ha brug for at tabe sig 5 - 10 kg...  

Anmeld

23. februar 2010

hc=k

Det lyder præcis som min kæreste og jeg før i tiden. Jeg havde virkelig svært ved at snakke med ham om det fordi jeg var bange for at han ville blive sur og gå sin vej, men men men ja jeg kunne ikke holde ud at tingende var som de var og derfor snakkede jeg med ham alligevel for helt ærligt hvad er det lige man er bange for. Hvis han bliver sur og siger at han ikke mere så er det jo det samme som hvis du siger at du ikke vil mere. ( Ved ikke om det gav mening )

Jeg synes du skal snakke med ham stille og roligt om at det simpelthen ikke kan passe at du skal gøre alt for ham. Forklar ham at tingende ikke er nemmere for dig og at du altså også gerne vil have et liv og noget tid uden at skulle lege askepot for ham.

Jeg håber i finder ud af tingende. Hilsen Henni

Anmeld

23. februar 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

har han været sådan altid? eller er det noget han først er begyndt på her på det sidste?

hvis han har været sådan altid, kan du ikke forvente du kan ændre ham... men hvis harn tidligere har hjulpet til.... så må der være en grund til at han er faldet af på den.... og det må i tale om igen! du må forklare manden at du ikke kan holde til det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.