Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde, igår, købt en fin lille træskammel med to trin, til Liva.
Idag skulle jeg så samle den, og da jeg stolt skulle vise mit "arbejde" frem.... så havde jeg dælme fået skruet mit ene bukseben fast til stolen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Godt gået...
Kvinder og værktøj!!!!
Klassisk...
Tak for grinet Hvor herligt...
CRS skriver: Kvinder og værktøj!!!! Klassisk...
TbCp skriver:
Men fordi du forsøger...
At du så selv bliver en del af det du samler er jo bare super!!!
Gad vide hvad der sker når du hænger billeder op?
CRS skriver: Men fordi du forsøger... At du så selv bliver en del af det du samler er jo bare super!!! Gad vide hvad der sker når du hænger billeder op?
Hahahaha...
Billeder bliver kun hængt op med knappenåle..... ihvertfald hvis det er mig der skal gøre det.... tror jeg vil fortryde at forsøge mig med noget som helst andet.
Super... Et stunt jeg nok også kunne have præsteret...
GRINER
NoName 17+6
TbCp skriver: Hahahaha... Billeder bliver kun hængt op med knappenåle..... ihvertfald hvis det er mig der skal gøre det.... tror jeg vil fortryde at forsøge mig med noget som helst andet.
He he håber så ikke det dig der står for det!!!
Kunne jo godt være du ville ødelægge både hammer søm og slå hul i væggen og ja sikkert billedet også
CRS skriver: He he håber så ikke det dig der står for det!!! Kunne jo godt være du ville ødelægge både hammer søm og slå hul i væggen og ja sikkert billedet også
Uden tvivl
Men så er det godt at der er store stærke mænd der gider gøre den slags for mig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128