A. skriver:
er bare gal skal lige ud med det...
ja men da jeg skulle hente mathinus i vs idag siger en pædagog til mig at han var ikke sig selv idag
men ok tænker jeg han var lige syg og vi haft en lang dag i legelandet igår..
men på vej hjem vil han ikke går selv så jeg skulle bære ham
ha nvil ikke over til vores nabo selvom han vil derover hver dag han vil bare ingenting..så da han skulle i bad og jeg ahr taget tøj af fra ham får jeg en kæmpe chok
hans stor tå er KÆMPE stor lilla og har stor blodsamling... så afsted til lægevagten og bagefter skadestuen så efter mange timer der er vi lige kommet hjem og hans tå er BRÆKKET..hvordan fanden har de ikke opdaget at det er sket noget med ham i vs??!!! han har sikkert græd helt vild blev bare så ked af det..
Åhh stakkelt dreng!!!
Hvor er det bare forfærdeligt, at sådan noget er blevet overset i vuggestuen. FUCK hvor var jeg blevet gal!!! Jeg synes du bør forsøge, at tage det stille og roligt og bede om, at tale med lederen i morgen eller en af de kommende dage - fortæl hende om din oplevelse og hvordan det påvirker dig, at de ikke har vidst, at hans tå var brækket. De skal vide sådanne ting, de skal vide at de må være mere opmærksomme på børnene i hverdagen.
Nøj hvor er det bare synd, for helt ondt i hjertet - man kan jo relatere til sådanne ting når man selv har en lille knægt som ellers også er en rigtig dejlig eksemplarisk dreng når han er i vuggestue....
Rigtig god bedring med ham.... 
Anmeld