Rosa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

mariamiss6

Jeg har hele tiden troet, at Rosa var dit navn, men har på det seneste kunne læse mig til at dit navn må være Monica.... så nu er jeg nysgerrig for at finde ud af hvorfor dit profilnavn er Rosa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Maria!

Jamen det er såmænd så enkelt og kedeligt som at Monica var taget Rosa er det kælenavn min far gav mig som barn, og stadig hænger ved... Han er den eneste der kalder mig det, men jeg har altid godt kunnet lide det Og så er det her det første forum jeg har haft brug for et brugernavn, så det lå lige til højrebenet...

Kh

Monica / Rosa

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

okay så.... men for mig ligner du altså ikke en Monica men en Rosa.... Så sådan er det, jeg vil sikkert kalde dig Rosa for evigt, selv hvis jeg skulle tiltale dig IRL.... Så kan du lære det kan du

Anmeld

23. februar 2010

Moderator

Hehehe, det gør Dianamoar også

Det er helt iorden - håber da vi får mulighed for at hilse en gang

Nu er Rosa jo også et "rigtigt navn" - i modsætning til dem som kalder sig deres initialer eller som dig selv - jeg ville jo nok kalde dig Maria og ikke Mariamiss6

Knus

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

okay så.... men for mig ligner du altså ikke en Monica men en Rosa.... Så sådan er det, jeg vil sikkert kalde dig Rosa for evigt, selv hvis jeg skulle tiltale dig IRL.... Så kan du lære det kan du

Åhh ja sådan har jeg det os hun ligner bare en ROSA og jeg kommer os hele tiden til at kalde hende Rosa men så eller Romonica fordi jeg så lige kommer i tanke om det ha ha ;)

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Hehehe, det gør Dianamoar også

Det er helt iorden - håber da vi får mulighed for at hilse en gang

Nu er Rosa jo også et "rigtigt navn" - i modsætning til dem som kalder sig deres initialer eller som dig selv - jeg ville jo nok kalde dig Maria og ikke Mariamiss6

Knus

Nå hi hi det havde du lige skrevet :)

Anmeld

23. februar 2010

Moderator

Nå hi hi det havde du lige skrevet :)

Jaja, jeg var hurtig   Men det er jo på ingen måde noget der generer mig - jeg er jo helt vant til at blive kaldt Rosa, så hvis nogen f.eks kalder på en Rosa så reagerer jeg også...

Det er ikke en uge siden jeg blev "genkendt" af tinpou herinde fra - vi havnede lige til den samme jordmoderaften på FOF og vores mænd sad ved siden af hinanden og pludselig spørger hun "undskyld, men er du ikke Rosa?" - jeg fik et helt chock

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6

Nå hi hi det havde du lige skrevet

Min gamle engelsklærer kaldte mig Miss mary

Havde en gang en ven der kalte mig Magda. Det kom sig af han havde forsøgt at få min opmærksomhed noget tid, og kaldt mig ved navn flere gange. Til sidst blev han så irriteret at han råbte: "MAGDA!" og jeg vendte mig om og svarede stille: "Ja, hvad er der"

ellers er Maria også helt fint

Anmeld

23. februar 2010

DK

Nu kender jeg jo dig Rosa/Monica IRL, og jeg tror måske jeg af og til kalder dig Rosa... Men prøver ihærdigt at huske på Monica!!

Det er bare svært med alt det her Rosa her inde!

Anmeld

23. februar 2010

Pige2009

mariamiss6 skriver:

Griner... Der kan man bare se. Jeg har det på samme måde Hi hi.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.