Sommerfuglen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

mariamiss6

Sommerfunen sommerfunen
.....duuuuen
.....ruuuuuen
.....nuuuuen
sommerfunen sommerfunen
.....bare ud!!!!

Jeps det er sønnikes (2,8 år) nye yndlingssang... Det lyder så sjovt når han synger med på den, og han prøver også at lave fagterne. Begge dele sker ellers utroligt sjældent.

Vil i også have en oversættelse????

Melodi: bjørnen sover

Sommerfuglen sommerfuglen -flyver rundt i stuen.
Når den rammer ruden
slår den sig på snuden
sommerfuglen sommerfuglen - den vil bare ud

Fagter:

linie 1: kryds armene (eller lav batman tegnet) og vink med hænderne - forestiller sommerfugl.
linie 2: peg på en rude
linie 3: peg på næsen
linie 4: sommerfugletegnet igen og vift med armen som du skubber noget væk frem for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Honningblomst

Ej, for pokker da....da jeg så overskriften troede jeg det var endnu en dildotråd fra dig...ej, så har du gu da sat noget af et spor-griner.

Men hvor er han sød din lille mand..

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Ej, for pokker da....da jeg så overskriften troede jeg det var endnu en dildotråd fra dig...ej, så har du gu da sat noget af et spor-griner.

Hahahahaha, ja sikke et indtryk jeg så har gjort....

Og alligevel, jeg siger sommerfugl, du tænker noget i nærheden af orgasmer så er det sgu da vidst ikke mig der dirty her hehe...

Og ja han kan nu være ret sød min lille mand

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Hahahahaha, ja sikke et indtryk jeg så har gjort....

Og alligevel, jeg siger sommerfugl, du tænker noget i nærheden af orgasmer så er det sgu da vidst ikke mig der dirty her hehe...

Og ja han kan nu være ret sød min lille mand

Nej nej...tænker bare på den der dims...dildo?...som hedder en sommerfugl...det var DIG der startede...

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

Eva skriver:

Nej nej...tænker bare på den der dims...dildo?...som hedder en sommerfugl...det var DIG der startede...

Heheheeh Jeg tror du er den af os to der er mest trængende lige nu hehe.... hold kæft du er tosset kvindemenneske.....

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Heheheeh Jeg tror du er den af os to der er mest trængende lige nu hehe.... hold kæft du er tosset kvindemenneske.....

hehe....måske, måske ikke...

Anmeld

22. februar 2010

TbCp

Eva skriver:

Hahaha! Jeg havde præcis samme tanke

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

TbCp skriver:

Hahaha! Jeg havde præcis samme tanke

Aaaaaarj sikke nogle grissebasser i to er.... tsk tsk det kunne aldrig falde mig ind at tænke sådan noget om jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.