Okay Katrine, der er eddermame skræmmende - bortset fra problemerne med rugbrødshapserne, så har du 100% beskrevet Lina!! Hun kommer nu også rundt på samme måde som Celina, tager endnu ikke kravletag men står på alle fire og rokker og får bevæget armene - hun kan dog ikke komme op på knæ at stå andet end i badekarret
- hun har lige fået sin fjerde tand, elsker sin storesøster som bare pokker - især når hun fjoller
- hun er glad, mild og fjollet, ballademager in spe og ja så er hun jo også lige blevet 9 mdr 
Tror du ikke, at du kan nå at blive - omend ikke helt klar, så mere klar til, at Celina skal starte i vugger i løbet af den næste måneds tid?! Eller i hvert fald får vænnet dig til tanken?...men på den anden side - det bliver aldrig nemt at skulle give bare den mindste smule slip på ens børn!! Det kendetegner en god forælder...og det kendetegner også en god forælder, at man alligevel gør det!
Jeg kan heller ikke forstå, at vores små piger allerede er blevet så store!! Tænk sig om tre måneder, skal vi holde 1-års fødselsdag for dem!! VILDT ALTSÅ!!
Celina er som sædvanlig møgcharmerende både på video og på billeder...hun er bare en lille stjerne 
Lige lidt billeder af min 9 mdrs-tøs 
De følges bare godt ad de to.
Men de er jo også så godt som fuldstændigt jævnaldrende.
Det overrasker mig lidt, at Celina ikke er nær så hurtig til at lære tingene, som Bianca var ....alt faktisk, er hun lidt langsommere til.
Det gør nu ingenting. Jeg har ikke travlt med at hun skal kunne en masse. Men jeg troede måske bare, at Celina ville have større mulighed for at lære hurtigt, når nu hun har Bianca at kopiere det fra. Bianca havde jo ikke nogen at "se op til" ....men selvfølgelig var vi nok også lidt anderledes/mere PÅ overfor Bianca dengang, da hun var vores eneste barn.
Jo, jeg tror faktisk nok, at jeg skal blive mere afklaret og parat.
I takt med at Bianca skal køres ind i næste uge (og jeg satser på, at Celina forhåbentligt ender det samme sted), så har jeg jo mulighed for at vænne mig lidt til det nye sted, personalet og vænne mig til tanken om også at skulle aflevere Celina derhenne.
Jeg er sikker på, når først jeg står på den anden side af alt dette indkøring, og de begge er trygge og glade ved dét, så skal det nok blive en lettelse for mig også, at kunne være MIG lidt mere engang imellem. Og fedt at savne dem, så man har ENDNU MERE lyst og overskud at give af, når man så endelig får dem hjem igen.
Det skal nok ende med at blive godt. Jeg synes bare, at det kommer så hurtigt denne gang. Og troede at det nok ville være nemmere, når nu jeg HAR prøvet det før med Bianca. Men jeg synes bare ikke det virker nemmere denne gang heller.
Det er nok bare altid svært, at skulle give slip! 
Lina er bare så lækker og skøn. Jeg synes faktisk hun udstråler at være en harmonisk og rolig pige med et mildt sind. Men nu har jeg jo også mødt hende, og ved at hun er et lille livsstkke, som er meget sød, nem og glad.
Dejligt for os, at have to unger, som bare er så fantastiske