Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man pynte cupcakes med div. creme dagen før man skal bruge dem og lade dem stå i køleskabet?
Tænker her på om overfladen af cremen vil blive en træls tør overflade
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quity skriver: Kan man pynte cupcakes med div. creme dagen før man skal bruge dem og lade dem stå i køleskabet? Tænker her på om overfladen af cremen vil blive en træls tør overflade
Jeg og DK lavede en ordentlig gang cupcakes for nyligt og de holdt sig lækre med icing flere dage efter... Så det vil jeg godt tro.
Held og lykke!
Rosa skriver: Jeg og DK lavede en ordentlig gang cupcakes for nyligt og de holdt sig lækre med icing flere dage efter... Så det vil jeg godt tro. Held og lykke!
Tak forsvaret. Jeg har tænkt at lave nogle med eks skildpadde creme, tror du også det kan holde sig lækker og frisk?
Jeg laver altid cremerne dagen før
Zafir skriver: Jeg laver altid cremerne dagen før
Pynter du også cupcakes dagen før??? Tænker bare at cremen kan man jo røre rundt i, det kan man jo ik hvis det er på cupcakes.
quity skriver: Pynter du også cupcakes dagen før??? Tænker bare at cremen kan man jo røre rundt i, det kan man jo ik hvis det er på cupcakes.
Mmm.... Jeg har jo endnu ikek prøvet at lave fine cup-cakes... :-S Så det ved jeg faktisk ikke. Men mon ikke man kan?... Hvad gør de ellers i butikkerne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128