Fnis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

1977

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

SaNiNa

Ja 14.000 kr er osse pengen men ikke samlignet med livet...

da heldig at den ældre boboer lugtede røg det kunne jo have endt meget værre....

Anmeld

19. maj 2008

heaven

EEEJJJJJJ, det kunne ligeså godt have været mig - jeg gjorde nøjagtig det samme det år jeg blev student... mente jeg lige kunne nå at tage nattøj på, og hvile mig på sengen, inden pizzaen var færdig!!!!
NÅÅÅÅÅÅ, min far var gal! Kan huske han trampede så hårdt i gulvet, på vej til mit værelse, at jeg vågnede... og så brølede han om jeg "da for fanden i helvede (sorry) ikke skulle have min pizza..."
Stod jo op, og der sad mine forældre og lillebror i jakker i køkkenet og spiste morgenmad, og min far havde stille den totalt forkullede pizza på køkkenbordet...

Jannie - der lige fik et flashback:P

Anmeld

19. maj 2008

Doktor Doolittle

heaven skriver:

EEEJJJJJJ, det kunne ligeså godt have været mig - jeg gjorde nøjagtig det samme det år jeg blev student... mente jeg lige kunne nå at tage nattøj på, og hvile mig på sengen, inden pizzaen var færdig!!!!
NÅÅÅÅÅÅ, min far var gal! Kan huske han trampede så hårdt i gulvet, på vej til mit værelse, at jeg vågnede... og så brølede han om jeg "da for fanden i helvede (sorry) ikke skulle have min pizza..."
Stod jo op, og der sad mine forældre og lillebror i jakker i køkkenet og spiste morgenmad, og min far havde stille den totalt forkullede pizza på køkkenbordet...

Jannie - der lige fik et flashback:P

Hahaha teenagere i en nøddeskal ;)
Jeg faldt engang i søvn på mit kollegiekøkken, med en nutellabolle klistret fast til næse og mund. Jeg havde været i byen og var sååååååå træt men også lidt sulten, gik lige ud i køkkenet og smurte en bolle, lagde mig på sofaen for at spise den og faldt så i søvn mens jeg åbenbart må have tabt bollen ned over mit ansigt.
Prøv at gætte hvor mange billeder der var blevet taget af mig, da jeg endelig vågnede? ;) Åh ja det var tider :P

Anmeld

19. maj 2008

heaven

Doktor Doolittle skriver:

heaven skriver:

Hahaha teenagere i en nøddeskal ;)
Jeg faldt engang i søvn på mit kollegiekøkken, med en nutellabolle klistret fast til næse og mund. Jeg havde været i byen og var sååååååå træt men også lidt sulten, gik lige ud i køkkenet og smurte en bolle, lagde mig på sofaen for at spise den og faldt så i søvn mens jeg åbenbart må have tabt bollen ned over mit ansigt.
Prøv at gætte hvor mange billeder der var blevet taget af mig, da jeg endelig vågnede? ;) Åh ja det var tider :P

hehe, griner... min far synes bestemt ikke det var morsom - så hverken min forkullede pizza, de pivåbne vinduer (pga røg) eller mine forældre og lillebror i jakker ved morgenmaden, blev foreviget med kamera, hehe.....
Kom sådan til at tænke på, hvordan står det til i privaten??
Kram Jannie

Anmeld

19. maj 2008

Pia.

hi hi hi... ja sikke en bummert... han laver nok ikke lige pizza næste gang han kommer hjem fra byen...

har aldrig lavet pizza men jeg har lavet mange andre sjove ting. Tror mine forældre ville kunne skrive en bog om alle de ting jeg har sagt og gjort når jeg kom hjem ude på de lyse timer... *GG*

hi hi...

knus og sov godt alle sammen.

Anmeld

19. maj 2008

heaven

PiaR skriver:

hi hi hi... ja sikke en bummert... han laver nok ikke lige pizza næste gang han kommer hjem fra byen...

har aldrig lavet pizza men jeg har lavet mange andre sjove ting. Tror mine forældre ville kunne skrive en bog om alle de ting jeg har sagt og gjort når jeg kom hjem ude på de lyse timer... *GG*

hi hi...

knus og sov godt alle sammen.

HALLO HALLO:-o

sådan kan man bare ikke sige, hehe... ud med sproget du, hvad har du lavet?? indtil videre har vi pizza-historier, og chokolademad i hovedet..
your turn;)

Jannie - der nu er nysgerrig efter at høre om folks fuldebummerter (eller andre bummerter selvfølgelig)

Anmeld

19. maj 2008

Pia.

hmmm... ja jeg ved nu ikke rigtig.... jeg har en gang tisset ved siden at toilettet :$ men der var den også MEGET høj ;)

Så har jeg lukket mine forældres hunde ude, så da min far stod op var de væk og stod uden foran huset....

så har jeg kastet op lige foran døren.....

ja det må vist være rigeligt, for nu, eller mister I da helt troen på mig når I får alt den viden om min fortid ;) *GGG*

knus Pia, som stadig den dag ikke kan tåle at drikke mig alt for fuld, så laver jeg altid et eller andet pinligt, kommer aldrig bare hjem (jo hvis jeg ikke har drukket) uden der er sket noget... ;):$

Anmeld

19. maj 2008

heaven

PiaR skriver:

hmmm... ja jeg ved nu ikke rigtig.... jeg har en gang tisset ved siden at toilettet :$ men der var den også MEGET høj ;)

Så har jeg lukket mine forældres hunde ude, så da min far stod op var de væk og stod uden foran huset....

så har jeg kastet op lige foran døren.....

ja det må vist være rigeligt, for nu, eller mister I da helt troen på mig når I får alt den viden om min fortid ;) *GGG*

knus Pia, som stadig den dag ikke kan tåle at drikke mig alt for fuld, så laver jeg altid et eller andet pinligt, kommer aldrig bare hjem (jo hvis jeg ikke har drukket) uden der er sket noget... ;):$

hehe, SÅDAN DA... mere mere.... ej - man kan virkelig krybe i et musehul nogengange, når man tænker på de der bommerter, ikk??? godt vi er blevet voksne og ansvarsbevidste nu, ikke??? hehe... ikke her - ikke altid i hvert fald

knuz Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.