Bestilt varer fra england

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

CSB

Hej kagekloge piger

Jeg har lige bestilt pastafarver og et sæt udstikkere på cakecraftshop.. Og glæder mig til de kommer. Vil lige høre jer om der er nogen realistisk mulighed for at de kan være her fredag/lørdag ?

Skal nemlig lave en kage til søndag - så jeg håber de kan nå det - selvom jeg måske ikke helt tror på det ! Hvis de ikke når det må det blive endnu en kage i hvid/kakaobrun. Men så er jeg også maks klar til næste kage - som jeg jo så må finde en undskyldning for at lave

/Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Pige2009

Det er en 50/50 tror jeg. Krydser fingre for det, så du kan kave en rigtig fin

K.h. Linda

Anmeld

22. februar 2010

3rollinger

CSB skriver:

Hej kagekloge piger

Jeg har lige bestilt pastafarver og et sæt udstikkere på cakecraftshop.. Og glæder mig til de kommer. Vil lige høre jer om der er nogen realistisk mulighed for at de kan være her fredag/lørdag ?

Skal nemlig lave en kage til søndag - så jeg håber de kan nå det - selvom jeg måske ikke helt tror på det ! Hvis de ikke når det må det blive endnu en kage i hvid/kakaobrun. Men så er jeg også maks klar til næste kage - som jeg jo så må finde en undskyldning for at lave

/Birgitte

Saa vidt jeg husker kom mine varer paa under en uge. De sender varene morgenen efter bestilling, saa resten afhaenger af postvaesnet.

God fornoejelse med kagebageriet.

Trine

Anmeld

22. februar 2010

mariamiss6

CSB skriver:

Hej kagekloge piger

/Birgitte

Så hurtigt som jeg fik mine varer, som blev bestilt op til en weekend, så tror jeg godt du kan regne med at se dine varer fredag.... med mindre der er forsinkelser af en eller anden art. Det er ikke post DK der leverer, og du skal være hjemme for at modtage pakken....

Anmeld

22. februar 2010

Anasmor

jeg bestilte mandag og varerne var her torsdag

Anmeld

23. februar 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

Så hurtigt som jeg fik mine varer, som blev bestilt op til en weekend, så tror jeg godt du kan regne med at se dine varer fredag.... med mindre der er forsinkelser af en eller anden art. Det er ikke post DK der leverer, og du skal være hjemme for at modtage pakken....

Ups, det var godt at vide, det med at det ikke er postvaesnet.

Jeg bestilte nemlig til DK, hjem til min mor, sidste gang, saa jeg opdagede aldrig hvordan den naaede frem.

Hvis man ikke er hjemme ligger de saa et nummer eller lignende?

Trine

Anmeld

23. februar 2010

CSB

Takker for svar.. Nu vil jeg gå i gang med at planlægge min kage

Anmeld

23. februar 2010

mariamiss6

3rollinger skriver:

Ups, det var godt at vide, det med at det ikke er postvaesnet.

Jeg bestilte nemlig til DK, hjem til min mor, sidste gang, saa jeg opdagede aldrig hvordan den naaede frem.

Hvis man ikke er hjemme ligger de saa et nummer eller lignende?

Trine

Jeg tror nok de ligger et brev, om at de har været der, og vil prøve igen... efter et par forsøg går den vidst tilbage til afsender.

Jeg var hjemme så ved det ikke faktisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.